Naujajame BMW M8 montuojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbinomis pasiekia 600 AG galią ir net 625 AG prie 6000 aps./min. – „M8 Competition“ versijoje.
M8 maksimalų 750 Nm sukimo momentą išvysto 1800–5600 aps./min. amplitudėje, o „Competition“ versijoje jipratęsta iki 5800 aps./min.
M8 kupė ir kabrioletas nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per atitinkamai 3,3 ir 3,4 sekundės, o „Competition“ modifikacijos – per 3,2 ir 3,3 sek.
Motoro galią ratams perduoda 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė valdoma naujo dizaino pavarų perjungimo svirtimi arba mentelėmis po vairu.
Visų varomų ratų sistema su aktyviu centriniu diferencialu normaliomis sąlygomis užtikrina tradicinį galios tiekimą galinei ašiai. Taip pat galima išjungti dinaminę stabilumo kontrolę.
Visais kitais atvejais, automobiliui nors kiek slystelėjus ar susidūrus su besikeičiančiomis važiavimo sąlygomis sukimo momentas paskirstomas tarp visų ratų, atsižvelgiant į tai, kuriam iš jų reikia daugiau sukibimo.
Įkvėpė lenktynių bolidas
Neslepiama, kad daug sprendimų nulėmė lygiagrečiai kurtas lenktynėms skirtas M8 GTE bolidas.
Daug pakabos dalių buvo papildomai sutvirtintos, kad atlaikytų padidintas perkrovas ir užtikrintų patikimesnį automobilio valdymą.
M8 įdiegta adaptyvi pakaba su elektronikos kontroliuojamais amortizatoriais ir elektromechaniniu vairo stiprintuvu. Standartinėje įrangoje – 20 colių skersmens lengvųjų lydinių ratlankiai.
Už papildomą mokestį galima užsakyti anglies pluošto ir keramikos mišinio stabdžių sistemą.
„Competition“ versijos be specifinių apdailos elementų turi specialiai šiam modeliui iškaltus 20 colių skersmens dvispalvius ratlankius.
Lengvų, bet tvirtų medžiagų netrūksta ir automobilio kėbule – pavyzdžiui, iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintas M8 kupė stogas.
Naujos funkcijos
M8 montuojamos prilaikančios sėdynės, sportinis odinis vairas ir specialūs saugos diržai, oda dominuoja ir tarp kitų apdailos elementų.
Standartinėje įrangoje siūlomas projekcinis ekranas vairuotojui, elektroninių vairavimo ir parkavimo pagalbininkų paketas bei naujausia multimedija su navigacija.
Greta pavarų perjungimo svirties atsiradęs naujas „Setup“ mygtukas leidžia vienu paspaudimu pasiekti variklio, amortizatorių, vairo stiprintuvo, „M xDrive“ ir stabdžių sistemų nustatymus.
„M Mode“ mygtukas centrinėje konsolėje vairuotojui suteikia galimybę greitai aktyvuoti „Road“ arba „Sport“ nustatymus, o „Competition“ versijoje – ir lenktynių trasoms skirtą „Track“ režimą.