2019 metų pavasario apklausos nugalėtoju tapo „Subaru“.
„Consumer Reports“ įžvalgos ir testų rezultatai yra ne tik patariamasis balsas milijonams JAV automobilių pirkėjams, bet ir turi įtakos gamintojo reputacijai bei jo akcijų vertei rinkoje.
Lyginant su pernykšte septintąja vieta „Subaru“ žengė tvirtą žingsnį pirmyn.
Lėmė patikimumas
Autoritetingo ir nepriklausomo leidinio reitingas sudarytas išanalizavus įvairių gamintojų skirtingų modelių patikimumą, klientų pasitenkinimą ir įvairių testų rezultatus.
„Subaru“ galutinėje įskaitoje surinko 81 tašką.
Antroje vietoje liko „Genesis“ (2018 metų reitingo lyderis, šiemet gavęs 80 taškų), trečiąją vietą užėmė „Porsche“ (79 taškai), ketvirtąją – „Audi“ (77).
„Lexus“, „Mazda“ ir BMW modeliai gavo po 76, „Lincoln“, „Toyota“ ir „Hyundai“ – po 73 taškus. Dar žemiau rikiuojasi „Volkswagen“ (71), „Kia“, „Honda“ bei „Infiniti“ – po 70 taškų.
Ekspertai aukštesniais balais nei „Subaru“ įvertino BMW ir „Porsche“ vairavimo savybes, tačiau nugalėtojo vardą lėmė modelių patikimumas ir klientų atsiliepimai.
Rekomenduoja kitiems
Japonijos gamintojo technikos vairuotojai yra labai lojalūs ir mielai rekomenduoja kitiems būtent „Subaru“.
„Consumer Reports“ ataskaitose JAV itin gerai įvertinti visi „Subaru“ modeliai: savo rinkos segmentuose itin aukštas pozicijas užima „Crosstrek“ (Europoje šis modelis vadinamas XV) bei „Forester“ kompaktiški padidinto pravažumo automobiliai, „Legacy“ sedanas bei „Outback“ padidinto pravažumo universalas.
Be to, itin gerai įvertintas kol kas tik JAV rinkoje parduodamas visiškai naujas didelis visureigis „Ascent“. Iš viso „Consumer Reports“ ekspertai vertino septynis „Subaru“ modelius.