Visgi ši bauda yra kur kas mažesnė nei „Volkswagen“, „Audi“ ir „Porsche“ skirtos baudos, kurios iš viso siekė daugiau nei 2 mlrd. eurų.
„Bosch“ skirtą baudą sudarė 2 mln. eurų nuobauda ir 88 mln. eurų pelnas, kurį bendrovė gavo pardavusi netinkamą įrangą.
„Bosch“ buvo kaltinama suteikus automobilių gamintojams įrangą, kuri leido manipuliuoti azoto oksidų išmetimu, taip teršiant aplinką labiau nei leidžiama.
„Automobiliai, kuriuose buvo įdiegta ši įranga, į aplinką išmetė daugiau azoto oksidų nei leidžiama“, – sakoma Štutgarto prokuratūros pranešime.
Prokurorų teigimu, „Bosch“ byla buvo nagrinėjama darant prielaidą, kad sukčiavimo schemą organizavo „Volkswagen“ grupės darbuotojai.
Visgi, pabrėžė Štutgarto prokuratūros atstovai, „Bosch“ darbuotojų tyrimai bus tęsiami.
2015 m. „Volkswagen“ pripažino, kad visame pasaulyje apie 11 mln. dyzelinių automobilių buvo įdiegta sukčiauti skirta sistema.
Vokietijos autopramonės milžinui „dyzelgeitu“ pramintas skandalas iki šiol kainavo daugiau nei 30 mlrd. eurų.