Sportiškiausią prancūzų gamintojo modelį gegužės 24 dieną Monake vyksiančio „Formulės1“ etapo metu pristatys „Renaut“ pilotai – Danielis Ricciardo ir Nico Hulkenbergas.
Kaip ir „Megane R. S. Trophy“, agresyvesnė R versija turi 300 AG galios variklį. Gamintojas skelbia, kad šis modelis buvo sukurtas per labai trumpą laiką kaip lenktyninis automobilis.
Nedidelė specialistų komanda susitelkė į tris pagrindinius aspektus: maksimalų svorio sumažinimą (iki 130 kg mažiau nei „Megane R.S. Trophy“), aerodinamiką ir važiuoklės tobulinimą.
Gautas rezultatas nenuvylė: 2019 metų balandžio 5 dieną „Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais rekordą.
Su šiuo modelius vieną trasos ratą, kurio atstumas – net 20.8 kilometrų, vairuotojui pavyko įveikti 7 min. 40,1 sek.
„Megane R.S.“ ir Niurburgringo istorija tęsiasi ilgiau nei 10 metų.
Ji prasidėjo 2008-aisiais, kai buvo pradėtas gaminti „Megane R. S. R26.R“. Sportiškas hečbekas modelis trasos ratą apvažiavo ratą per 8 min. 17sek.
Šį rezultatą po trejų metų nurungė antros kartos „Megane R.S. Trophy“ versija, vairuojama šio automobilio kūrėjo ir vairuotojo Laurento Hurgono (8 min. 7,97 sek).
2014 metais važiavimo laikas pirmą kartą buvo trumpesnis nei 8 minutės (7 min. 54,36 sek). Tai buvo pasiekta su „Megane III R.S. Trophy-R“ versija.
Prekyba naujos kartos „Megane R. S. Trophy-R“ prasidės 2019 pabaigoje. Tuomet rinkoje ribotos serijos modeliai.