„The Financial Times“ jis pareiškė, kad šiai kompanijai nereikia nerimauti dėl naftos produktais varomų automobilių ateities ir saugoti šį verslo segmentą.
Rūpi tik naujos technologijos
Anot koncerno vadovo, tai, kad „Tesla“ reikia rūpintis tik elektromobiliais ir jų pardavimu, suteikia ženklų privalumą prieš senąsias kompanijas.
„Manau, kad „Tesla“ dirba gerai. Jiems nereikia rūpintis palikimu, naujos kartos benzininiais varikliais.
Ši kompanija iš tiesų visą dėmesį gali sutelkti į ateitį. Tai – didelis privalumas“, – komentavo H. Diessas.
„Volkswagen“ vadovas ateityje mato tik elektrines transporto priemones, tačiau vis tiek turi nerimauti ir dėl savo senojo savo verslo – naftos produktais ir dujomis varomų automobilių.
Kai daugelį metų visas pelnas atkeliaudavo iš tokių automobilių pardavimų ir atrodė, kad tai niekad nesibaigs, tampa sunku pripažinti, jog metas keistis.
Investuoja į elektromobilius
Visgi reikia pastebėti ir tai, kad „Volkswagen“ intensyviai investuoja į elektrines transporto priemones ir H.Diessas mano, kad masinė jų gamyba leis koncernui pasivyti konkurentus.
„Kai kurie mūsų konkurentai gerokai greičiau kuria ir diegia programinę įrangą.
Mes šiose srityse vis dar atsiliekame, tačiau pasižymime geru mastu, tad dar turime galimybę juos pasivyti“, – įsitikinęs koncerno vadovas.
„Volkswagen“ planuoja iki 2025 metų pagaminti apie 3 mln. elektrinių transporto priemonių.
2025–ieji atrodo gana toli ir turbūt daugelis norėtų, kad tokio lygio kompanija darbuotųsi greičiau.
Juolab, kad „Tesla“ nemiega, o didina gamybos ir pardavimų apimtis.
Tačiau ir toks „Volkswagen“ judėjimas link automobilių elektrifikavimo yra teisingas žingsnis – ypač prisimenant „dyzelgeito“ skandalą ir jo pasekmes.