„Mazda3“ išvaizda pernelyg nesiskiria nuo 2017 metų pavasarį Niujorko automobilių parodoje pristatyto koncepcinio „Mazda Kai“.
„Mazda3“ dizainas yra naujo „Kodo“ etapo - gamintojas atsisakė griežtų linijų ir aštrių kampų, o automobilyje atsirado daugiau vientisų, lenktų ir pūstų paviršių.
Hečbeko ir sedano kėbulai ganėtinai skiriasi, todėl atrodo, kad tai yra skirtingi modeliai. Tiesa, sedano „Mazda“ salone kol kas nėra – jis Lietuvą pasieks birželio mėnesį.
„Mazda3“ gaminama naudojant naują „SKYACTIV-Vehicle Architecture“ platformą. Gamintojo teigimu, konstruojant važiuoklę ir vairuotojo darbo vietą itin daug dėmesio buvo skiriama žmogaus stuburo ir dubens studijoms – siekta idealaus kūno padėties balanso važiuojant įvairiomis sąlygomis.
Balansą padeda pasiekti ir „G-Vectoring“ traukos paskirstymo sistema, kuri prieš posūkius imituoja stabdymą ir svorio perkėlimą varantiesiems ratams. „Mazda3“ taip pat galės būti komplektuojama su „i-Active AWD“ visų varančiųjų ratų sistema.
Šiam modeliui skirti trys SKYACTIV šeimos varikliai – 1,5 bei 2 litro darbinio tūrio benzininiai turintys indeksą G ir 1,8 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis D.
Vėliau gamą papildys ir benzininis SKYACTIV X, kuris pagal savo veikimo principą primena ir dyzelinio, ir benzininio variklių savybes. Tai vienintelis pasaulyje variklis, kurio slėgio santykis yra 15:1. Taip užtikrinama, kad degusis mišinys degimo kameroje užsiliepsnoja ir padedant degimo žvakei, ir tiesiog nuo slėgio, kaip dyzeliniuose varikliuose. Inžinieriai sako, kad šis būdas leidžia gerokai padidinti variklio veikimo efektyvumą.
Be to, „Mazda3“ turės ir vadinamąją „mild hybrid“ hibridinę sistemą „M Hybrid“. Ji bus kiek gausesnė nei daugelio kitų gamintojų ir turės nedidelį elektros variklį prie vidaus degimo variklio, kuris veiks esant žemoms apsukoms, bei ličio jonų bateriją.
Kėbulo izoliacijai – stori stiklai ir specialus vibracijas sugeriantis užpildas salono apdailoje.
„Mazda“ į pasaulį nuo 2003 metų išleido jau tris „Mazda3“ kartas, o bendras parduotų šio modelio automobilių skaičius siekia 6 milijonus vienetų.
Lietuvoje naujoji „Mazda3“ kainuos nuo 21 590 iki 27 990 eurų, priklausomai nuo variklio, pavarų dėžės ir įrangos.