Neįprastą transporto priemonę sukonstravo „Gazstroymashina“ firmos inžinieriai, kuriems tokio tipo projektai – kasdienybė.
Vienetinius visureigius jie gamina panaudodami pačius įvairiausius modelius – pradedant „UAZ Patriot“ ir baigiant „Toyota Hilux“.
Pritaikė sunkvežimio važiuoklę
CKB-900 pavadintą važiuoklę, ant kurios buvo sumontuotas „Gazelle“ mikroautobuso kėbulas, suprojektavo patys tiumeniečiai.
Ją sudaro prailgintas ir sutvirtintas GAZ-66 sunkvežimio laikantysis rėmas su varančiaisiais tiltais ir archajiška pakaba, kurioje naudojamos lingės.
Tokia platforma, anot konstruktorių, yra labai universali, todėl ant jos galima montuoti praktiškai bet kokį kėbulą.
Visureigis paveldėjo „Gazelle Next“ montuojamą 2,8 litro darbinio tūrio „Cummins“ variklį ir penkių laipsnių mechaninę transmisiją.
Pakeltas aukštai virš žemės
Sniego danga ir pelkėtomis vietovėmis važiuoti galintis visureigis turi didžiulius ratus su žemo slėgio padangomis.
Jo prošvaisa siekia net 490 milimetrų, todėl problemų neturėtų kilti net pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis.
Važiuojant kietu paviršiumi visureigis gali gabenti iki 900, o minkštu – ne sunkesnį nei 500 kilogramų krovinį.
Standartinėje komplektacijoje yra autonominė karterio pašildymo įranga, garso sistema, kondicionierius ir stoglangis.
Kukliausios versijos kaina prasideda nuo 3,2 mln. rublių (44 tūkst. eurų).