Nors gatvėje su juo pasirodyti nelegalu, visus 75 riboto leidimo automobilius pirkėjai iššlavė gamintojui net nespėjus pradėti pardavimo kampanijos.
Išskirtinių automobilių gerbėjų nesustabdė net įspūdinga kaina – daugiau nei 1,25 mln. eurų.
Jis varomas 825 AG „McLaren M840TR“ 4 litrų V8 formos varikliu su dviem turbinomis ir pasiekia net 800 Nm sukimo momentą.
Visas išskirtinio automobilio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, o viduje – viskas ko reikia, norint startuoti lenktynėse.
Tai – ir šešiais taškais pagal FIA reikalavimus tvirtinami sportiniai saugos diržai, ir pasikalbėjimo su mechanikais įranga, ir trasai subalansuoti aerodinaminiai komponentai.
Pavyzdžiui, „Senna GTR“ galinis sparnas sukurtas naudojant „Formulėje-1“ naudojamą DRS sistemą ir gali būti atidaromas tiesiojoje, kai reikia daugiau greičio, bei uždaromas prieš posūkį, kad padėtų stabdyti.
Tačiau vargu ar bent vieną „Senna GTR“ pamatysime trasoje. Nepaisant šio modelio galios ir inžinierių įdėto darbo, greičiausiai dauguma automobilių leis dienas kolekcininkų garažuose.