Lietuvoje pasirodė sportiškiausias „Kia“ universalas „ProCeed“

2019 m. kovo 16 d. 11:44
Lrytas.lt
Praėjusių metų rudenį pristatytas sportiškas universalas „Kia ProCeed“ besibaigiant žiemai atvyko ir į Lietuvą. 
Daugiau nuotraukų (29)
Europoje sukurtas ir Slovakijoje gaminamas korėjiečių koncerno modelis suderino lengvą išvaizdą,  galią bei praktiškumą. Jo kėbulas įvardijamas kaip „Shooting Brake“ – penkiaduris sportiškas universalas. 
Toje pat gamykloje gaminami ir „Ceed“ hečbekas bei tipiškas universalas „Ceed Sportswagon“.
„ProCeed“ gamintojai pardavinės tik sportiškiausios GT arba sportiniais akcentais papuoštos „GT Line“ komplektacijos. 
Derino erdvę ir stilių
Nors shooting brake“ nėra visiškai naujas, tačiau retai naudojamas kėbulo tipas, kuris yra alternatyva tiems, kam patinka hečbekai, bet reikia daugiau erdvės. Jis žemesnis ir ilgesnis negu „Ceed“ hečbekas arba universalas.
Automobilį kūrė KIA Europos padalinio dizaino centras, įsikūręs Frankfurte, Vokietijoje, o šiam darbui vadovavo vienas žinomiausių pastarojo meto automobilių dizainerių Gregory Guillaume, kuris yra kompanijos Europos dizaino centro vadovas, jo komandai padėjo ir KIA prezidentas bei vyriausias dizaineris Peteris Schreyeris.
Automobilio visos kėbulo dalys yra sukurtos naujai ir netinka hečbekui – bendri yra tik priekinis variklio dangtis ir priekiniai sparnai. Automobilis yra 4605 mm ilgio ir tai yra 5 mm daugiau negu hečbekas. Tuo tarpu jo aukštis yra tik 1422 mm, t.y. net 43 mm žemiau universalo. Automobilis yra žemas ir sportiškas, jo prošvaisa yra vos 135 mm. 
7 colių lietimui jautrus ekranas centrinėje konsolėje ir žemiau išdėstyti audio sistemos ir klimato kontrolės mygtukais pažįstami iš kitų „Ceed“ versijų. Tačiau centrinė konsolė nežymiai pakreipta į vairuotoją, kad būtų lengviau ja naudotis vairuojant. 
„ProCeed“ modelis nuo savo šeimos šiek tiek skiriasi sportiškesniais akcentais. Pilkas paprastų „Ceed“ modelių lubas pakeitė juodos, o durų apdailoje panaudota daugiau blizgios metalizuotos medžiagos. Vairas yra su nupjauta apatine dalimi, o tie, kas rinksis automatinę pavarų dėžę su dviguba sankaba pavaras gali perjungti ir metalinėmis lopetėlėmis prie vairo. 
Bagažinės talpa yra 50 procentų didesnė negu paprasto „Ceed“ hečbeko ir sudaro 594 litrus. 
Tiesa, „Ceed Sportswagon“ universalo bagažinės tūris yra gerokai didesnis, sudaro net 625 litrus, tačiau „ProCeed“ galines sėdynes prireikus galima nulenkti tokiomis pat kaip ir universalo modelyje proporcijomis: 40:20:40. Be to, tai galima atlikti rankenėlės palenkimu iš bagažinės – nereikia eiti į salono vidų. 
Keturi varikliai
Jau standartinėje įrangoje „Kia ProCeed“ turi nepriklausomą visų ratų pakabą, kuri 0,5 cam žemesnė nei kitų „Ceed“. Nors automobilis kurtas pasinaudojant „Ceed“ ir „Ceed Sportswagon“ važiuoklėmis, ji buvo gerokai patobulinta, kad posūkiuose automobilis nesvyruotų, bet būtų komfortiškas greitkeliuose.
„ProCeed GT Line“ modelis yra siūlomas su vienu iš trijų varikliu. Benzininis – tai jau žinomas iš kitų modelių 1,0 l tiesioginio įpurškimo su turbina T-GDi variklis, kurio galia – 120 AG ir 172 Nm. Galingiausias šios šeimos variklis yra naujas 1,4 l T-GDi agregatas su turbina, jo galia siekia 140 AG ir 242 Nm. Abu varikliai atitinka EURO6d ekologijos standartą. 
Be to, yra ir versija su dyzeliniu „Smartstream“ 1,6 l CRDi tiesioginio įpurškimo varikliu. Tai naujas variklis, sukurtas siekiant optimizuoti degimą, jis yra lengvas ir pasižymi nedideliais gabaritais. Tai naujausias ir „švariausias“ kompanijos dyzelinis variklis. Jis pirmiausia bus montuojamas į „ProCeed“ modelius. Jo galia – 126 AG ir 280 arba 320 Nm sukimo momentas, priklausomai su kokia – mechanine ar automatine – pavarų dėže yra montuojamas.
Galingiausias – GT modelio variklis. Jis yra toks pat, koks montuojamas į ankstesnės kartos „Ceed GT“ modelius – jo galia yra 204 AG ir 265 Nm. 
Patogumo sistemos viduje
7 colių lietimui jautrų ekraną turinti multimedija sistema yra siūloma standartiniams modeliams, o norintys galės užsisakyti ir dar didesnį, 8 colių lietimui jautrų ekraną su navigacijos sistema, kuri sukurta kartu su „TomTom“. Sistema leidžia prisijungti savo išmanųjį telefoną „Apple CarPlay“ (nuo „iPhone 5“) ir „Android Auto“ (nuo „Android 5.0“ („Lollipop“)) programėlėmis.
Versijose su automatine pavarų dėže ir dviguba sankaba galima keisti vairavimo režimus tarp paprasto ir sportinio.
Šalto klimato šalims skirtas šildomas priekinis stiklas, galimybė ne tik pasišildyti, bet ir ventiliuoti sėdynes bei šildyti galines sėdynes, visi automobiliai turi bevielį telefono kroviklį. 
„ProCeed“ modelis standartinėje komplektacijoje turi 6 saugos oro pagalves bei gausybę aktyvaus saugumo sistemų, tokių kaip automatinės šviesos, vairuotojo nuovargio nustatymo sistema, eismo juostų laikymosi sistema, susidūrimo perspėjimo ir prevencijos sistema ir kt. 
Automobilis turi antro lygio autonominio vairavimo sistemą, kuri leidžia sekti paskui priekyje važiuojantį automobilį neiškrypstant iš savo eismo juostos bei greitėjant ir lėtėjant priklausomai nuo to, kaip važiuoja priekyje esantis automobilis. Ši sistema veikia iki 180 km/val. greičio diapazone.
kia^Instantkia ceed
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.