Miesto elektromobilis
Ženevoje pristatytas nauja vieno iš populiariausių „Peugeot“ modelių – 208 – karta. Hečbeką galima rinktis su elektriniu, benzininiu arba dyzeliniu varikliu.
„Fractal“ koncepcinio automobilio įkvėptas 208 modelis turi naujos kartos vairuotojo vietą su 3D ekranu ir platų pagalbinių vairavimo priemonių pasirinkimą.
Jos kartu su išmaniojo telefono ekrano atspindėjimo funkcija, navigacijos įrenginiu ir realiuoju laiku pateikiama eismo informacija naujajam 208 suteikia tiesia kelią pusiau automatinio vairavimo link.
„Peugeot e-208“ montuojamas 100 kilovatų (136 AG) elektros variklis, kuris pasiekia 260 Nm sukimo momentą.
Modelio grotelės – tik dekoratyvinės ir nudažytos kėbulo spalva, o priklausomai nuo žiūrėjimo kampo liūto ženklas ir e-208 monograma keičia spalvą.
Galingiausia versija
„Peugeot“ skelbia, kad su naujuoju 508 pradeda naujo elektrinių automobilių asortimento plėtrą.
Sportiško automobilio aerodinamika patobulinta siekiant išgauti optimalų efektyvumą.
Taip atsirado aštrus priekinis buferis ir dekoratyvinės grotelės su vėdinimo angomis, aerodinaminiai stabilizatoriai ant galinių sparnų viršutinės dalies ir difuzorius galinėje dalyje.
Automobilis turi keturių ratų pavarą, o greitėjimą užtikrina trijų variklių derinys.
Sportiškiausias 508 turi 200 AG benzininį variklį ir du elektrinius: 110 AG motoras sumontuotas priekyje, o 200 AG – gale.
Pagal WLTP matavimo metodiką vien su elektriniu varikliu automobilis gali nuvažiuoti iki 50 kilometrų.