Pirkėjui teks palaukti
„Bugatti“ prezidentas Stephanas Winkelmannas prasitarė, kad pridėjus mokesčius išskirtinės markės entuziastui superautomobilis kainavo 16,5 mln. eurų.
Tai leidžia jį vadinti brangiausiu visų laikų nauju automobiliu.
Kompanijos vadovas taip pat pabrėžė, kad „La Voiture Noire“ – tai unikaliomis technologijomis aprūpintas svajonių modelis.
Skelbiama, kad kupė pasižymi limuzino komfortu, o savo dinamika neatsilieka nuo greičiausių šių laikų superautomobilių.
Vienintelis pirkėjas savo automobilio sulauks tik po dviejų su puse metų.
Tiek laiko „Bugatti“ inžinieriams prireiks, kol jie išspręs visus „Chiron“ konstrukcijos pakeitimus ir homologacijos klausimus.
Duoklė markės istorijai
Su šiuo automobiliu „Bugatti“ stengiasi atiduoti duoklę savo ištakoms. Šios markės automobiliai ilgą buvo techniškai pažangiausi, greičiausi, prabangiausi ir itin stilingi.
Visa tai norima pasiekti ir šiame amžiuje, tačiau S. Winkelmannas pabrėžė, kad „La Voiture Noire“ – daugiau nei moderni kultinio Jeano Bugatti sukonstruoto „Type 57 SC Atlantic“ interpretacija.
Nors kai kurios detalės aiškiai tai išduoda – pavyzdžiui, per visą kėbulą nuo automobilio priekio viduriu einanti iškilusi briauna.
Visos kėbulo detalės buvo pagamintos rankomis naudojant itin plono anglies pluošto kompozicines medžiagas.
Po kėbulu – patikrinti mazgai
Po naujuoju dailiu kėbulu panaudoti daugiausiai „Chiron“ modelio agregatai.
Svarbiausias iš jų – įspūdingas 8 litrų darbinio tūrio 16 cilindrų variklis išvystantis maksimalią 1500 AG galią ir 1600 Nm sukimo momentą.
Šios traukos užtenka tam, kad nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėtų per 2,4 sekundės ir išvystytų maksimalų 425 km/val. greitį.