Ženevoje debiutavo naujasis „Renault Clio“: su skaitmenine įranga išlaikė patogų privalumą

2019 m. kovo 5 d. 14:57
Lrytas.lt
Šių metų Ženevos automobilių parodoje debiutavo naujos kartos „Renault Clio“. Vienu populiariausių visų laikų miesto modelių laikomas hečbekas nuo šiol bus siūlomas ir su hibridine jėgaine. 
Daugiau nuotraukų (14)
Skaitmeninis prietaisų skydelis
Modelio priekyje išliko charakteringi šviesos diodų žibintai, variklio dangtis dabar įgavo įmantresnę formą, o šone, priešingai – viskas atrodo paprasčiau. 
Penkių durų modelyje galinės rankenos ir toliau integruotos į statramsčius. 
Brangiausių komplektacijų modeliuose bus montuojamas naujas 9,3 colio įstrižainės multimedijos valdymo ekranas. 
Prietaisų skydelis nuo šiol – visiškai skaitmeninis, o svarbia informacija bus pateikiama 7 arba 10 colių įstrižainės ekrane. 
Išliko tik kondicionieriaus ir šildymo įrangos svirtelės, kurios buvo paliktos dėl vartotojų patogumo
Prancūziško „Ford Fiesta“ ir „Volkswagen Polo“ konkurento eskizai internete pasirodė prieš mėnesį, o Šveicarijoje publikai buvo pristatytas ir pats automobilis. 
„Renault“ taip pat atskleidė ir visas technines charakteristikas. 
Siūlys švelnų hibridą
Kukliausiame „Clio“ modelyje bus montuojamas atmosferinis 1 litro darbinio tūrio variklis išvystantis 75 AG galią ir 95 Nm sukimo momentą. 
Jis komplektuojamas su mechanine penkių laipsnių pavarų dėže. 
Turbininė to paties motoro versija, vadinama TCe, suteiks 100 AG galią ir 160 Nm sukimo momentą.  Greta mechaninės transmisijos šiam varikliui bus siūlomas ir „X-tronic“ automatas. 
Galingiausias benzininis variklis gamoje bus 1,3 litro agregatas su turbokompresoriumi. 
Maksimali jo išvystoma galia sieks 130 AG, o didžiausias sukimo momentas – 240 Nm. Šis motoras bus komplektuojamas tik su septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžė. 
Vienintelis siūlomas dyzelinis variklis – 1,5 litro „Blue dCi“ agregatas. 85 AG galią ir 220 Nm sukimo momentą suteikiantis motoras bus siūlomas su mechanine šešių laipsnių transmisija.
2020 metais pasirodys ir „E-Tech“ pavadinta hibridinė jėgainė. 
Ją sudarys 1,6 litro darbinio tūrio atmosferinis benzininis variklis ir į septynių laipsnių dvigubos sankabos transmisiją integruotas elektros motoras. 
Energiją tieks papildoma 1,2 kilovatvalandžių talpos baterija. 
Gamintojas skelbia, kad važinėjant mieste 80 proc. kelionių atstumo bus galima įveikti vien elektra. Taip pat, anot gamintojo atstovų, degalų sąnaudos bus iki 40 proc. mažesnės. 
Sumažėjo ir palengvėjo
„Renault“ nepaseks kitos prancūzų kompanijos „Peugeot“ pavyzdžiu ir nepasiūlys grynai elektrinės „Clio“ versijos. 
Naujasis hečbekas šiek tiek sutrumpėjo – jo kėbulo ilgis siekia 4050, o ratų bazė – 1583 milimetrus.  Jis išsiplėtė į šonus – plotis dabar siekia 1798 milimetrus. 
Visgi svarbiausias pokytis – pastebimai sumažėjęs svoris, kuris dabar siekia 1042 kilogramus. 
„Renault“ tikina, kad tai pavyko pasiekti pasirinkus naują važiuoklės konstrukciją. Bagažinės su keičiamo aukščio grindimis maksimalus tūris siekia nuo 330 iki 391 litro. 
Europos rinkose naujos kartos „Clio“ modelis pasirodys šį rudenį. 
Kaina kol kas neskelbiama, tačiau turint omenyje aukštesnė kokybės salono apdailą ir naują įrangą, jis neišvengiamai šiek tiek išaugs. 
Renault^InstantRenault Clio
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.