Priklausomai nuo modelio, bus galima rinktis iš dviejų skirtingų komplektacijų – nuo komfortiškos iki itin sportiškos „S line“ versijos su standesne pakaba ir didesne elektros variklių galia.
Nuo šiol visi nauji iš elektros tinklo įkraunami hibridiniai modeliai bus žymimi „TFSI e“ pavadinimu, o „e-tron“ pavadinimą turės vien tik elektra varomi automobiliai.
Kiekvienu iš elektros tinklo įkraunamu hibridiniu modeliu vien tik elektra galima nuvažiuoti daugiau kaip 40 kilometrų, matuojant WLTP ciklu. Taip važinėjant įprastais maršrutais kasdien iki trečdalio atstumo bus galima nuvažiuoti vien tik elektra.
Visi nauji iš elektros tinklo įkraunami „Audi“ hibridiniai automobiliai turi elektros variklį ir turbo-benzininį variklį su tiesioginiu degalų įpurškimu, o elektros energija kaupiama po bagažinės dugnu esančiame ličio jonų akumuliatoriuje – pagreitėjimo metu elektros variklis veikia drauge su vidaus degimo varikliu, taip užtikrindamas gerą pagreitį.
Taip pat čia sumontuota panaši į „Audi e-tron“ elektromobilio energijos rekuperacijos sistema. Stabdymo metu naujieji iš elektros tinklo įkraunami Audi hibridiniai modeliai gali atkurti iki 80 kW energijos.
„Audi A6“, A7 ir A8 hibridinių automobilių ličio jonų akumuliatorius turi 104 „pouch“ tipo celes, iš kurių sudaryti aštuoni moduliai – jie talpina iki 14,1 kWh 385 voltų įtampos elektros energijos. „Audi Q5“ turi prizmatinės konstrukcijos celių ličio jonų akumuliatorių, kuris sukaupia tiek pat elektros energijos.
Iš elektros tinklo įkraunamas automobilis visada pajuda veikiant elektros pavarai, vidaus degimo variklis yra užvedamas automatiškai, priklausomai nuo poreikio.
Naujieji modeliai turi tris važiavimo režimus: EV, „Auto“ ir „Hold“. Vairuotojas gali pasirinkti važiuoti vien tik elektra, naudoti abiejų variklių galią arba išsaugoti elektros energiją vėlesniam kelionės etapui. „Auto“ režime hibridinis modelis veikia maksimaliu efektyvumu, išnaudodamas elektros ir vidaus degimo variklių galią. „Hold“ režime išlaikoma akumuliatoriuje sukaupta energija, kurią vėliau galima panaudoti važiuojant vien tik elektra.
Taip pat kaip ir kituose Audi modeliuose, vairuotojas, naudodamas „Audi drive select“ važiavimo režimų pasirinkimą, gali aktyvuoti norimas pavaros, pakabos ir vairavimo sistemos charakteristikas – „comfort“, „efficiency“, „auto“ arba „dynamic“.
Kai pasirinktas „dynamic“ režimas, elektros variklis veikia maksimalia galia drauge su vidaus degimo varikliu.
Kompaktiška įkrovimo sistema įtraukta į bazinę „Audi“ hibridinių automobilių įrangą ir turi tiek namų elektros tinklui, tiek ir viešosioms įkrovimo stotelėms skirtus kabelius. Taip pat pasirinktinai galima užsisakyti sieninę įkrovimo stotelę ir „Mode3“ viešosioms įkrovimo stotelėms skirtą kabelį. Kai įkraunama 7,2 kW galia, akumuliatoriai visiškai įkraunami per dvi valandas.
Naudojantis „myAudi“ programėle galima matyti, koks yra akumuliatoriaus įkrovimo lygis ir kokia yra galima ridos atsarga važiuojant elektra. Naudojantis ja, galima paleisti įkrovimą, nustatyti pageidaujamą įkrovimo laiką, matyti įkrovimo eigą ir energijos sąnaudas.
Taip pat ja galima per atstumą valdyti automobilio klimatą – kol automobilis stovi ar yra įkraunamas, galima nustatyti norimą temperatūrą salone ir, priklausomai nuo modelio komplektacijos, aktyvuoti vairo, sėdynių, veidrodžių, priekinio ir galinio stiklų šildymą bei sėdynių vėdinimą.