Pirmąjį Lietuvoje įregistruotą „Mercedes-AMG GT 63“ išbandė ir Lrytas.lt.
Didelis keturių durų kupė išlaikė klasikinių kelioninių „Gran Turismo“ modelių dvasią. Jis yra itin manevringas, o galia priartėja prie superautomobilių teritorijos, bet nepaisant to, gamintojas išsaugojo ilgoms kelionėms būtiną patogumą.
Du automobiliai viename
GT 63 varomas 430 kW (577 AG) 4 litrų darbo tūrio, V8 formos varikliu su dviem turbinomis, kuris pasiekia įspūdingą 800 Nm sukimo momentą esant 2500-5000 aps/min.
Jo galia perduodama per 9 laipsnių automatinę „Speedshift MCT“ pavarų dėžę į visus keturis ratus.
Vairuojant GT 63 jaučiasi, kad jo kūrėjai nebuvo nusiteikę jokiems kompromisams. Automobilis turi viską, ko galima tikėtis iš prabangaus, erdvaus, kasdieniniam važinėjimui skirto modelio ir taip pat viską, ko reikia smagiam pralėkimui lenktynių trasa.
Dvi tonas sveriantis daugiau nei 5 metrų ilgio „Mercedes-AMG GT 63“ iki 100 km/val. automobilis gali įsibėgėti per 3,4 sek.
Jame užtenka vietos keturiems suaugusiems, multimedija valdoma 12,3 colių ekrane, o pasirinkus komforto režimą GT 63 gali važiuoti tyliai ir taupiai, atjungdamas 4 cilindrus.
Rimtai pažiūrėjo į sportiškumą
Bet vos tik spustelėjus akceleratorių automobilis iš autobanų laivo bemat virsta į sportinį žvėrį. Dėl itin aukšto sukimo momento jis sparčiai bėgėjasi net ir važiuojant apie 100 km/val. greičiu, o važiuoklė taip pat pritaikyta skirtingam vairavimui.
Važiuojant iki 100 km greičiu galiniai ratai sukant pasisuka į priešingą pusę, nei priekiniai, ir taip sumažėja automobilio apsisukimo spindulys, o važiuojant didesniu greičiu jie sukasi į tą pačią pusę ir taip padidina stabilumą.
Automobilis nuolat automatiškai perskirsto galią tarp priekinės ir galinės ašies. Jis taip pat turi ir „Drift mode“ funkciją, kuria galima visą galią perjungti vien į galinius ratus ir trasoje išbandyti šoninį slydimą.
Tarp kitų sportiškumą padidinančių sprendimų – riboto praslydimo diferencialas, pneumatinė važiuoklė bei dinaminiai variklio tvirtinimai.
Nieko keisto, kad šiam „Mercedes-AMG GT 63“ priklauso garsiosios Niurburgringo trasos rekordas tarp serijinių keturviečių modelių.
GT 63 neabejotinai buvo kurtas vokiškoms autostradoms ir savaitgalio pramogoms trasose, bet Lietuvoje tokio modelio galimybes išnaudoti būtų sudėtinga.
Vis tik jo pirkėjų tai greičiausiai nesustabdys, kaip ir kaina, už kurią būtų galima įsigyti du prabangius ar sportiškus automobilius.
Bazinė „Mercedes-AMG GT 63“ kaina yra 127 tūkst. eurų, bet papildomai primokėjus už ryškų saloną, pilnai elektra valdomą vairuotojo sėdynę bei sportines AMG sėdynes, gausybę vairavimo pagalbų, aerodinamikos paketą, AMG vairą, kaltinius ratlankius ir daugybę kitų dalykų bandomojo automobilio kaina išaugo iki beveik 200 tūkst. eurų.
Jo varžovo Lietuvoje „Porsche Panamera Turbo“ kaina prasideda nuo 160 tūkst. eurų, bet jų bazinė įranga skiriasi, todėl norint tiksliai palyginti kainas būtina žiūrėti į priemokas už kiekvieną papildomą elementą.