30 metų veikianti įmonė išgarsėjo po tokių projektų, kaip ribotos serijos „Mirage GT“. Dabar jos meistrai siūlo klientams naują produktą.
„Porsche 911 Turbo“ ir „Turbo S“ (991) modeliams siūlomas radikalus perdarymas, kurį kompanija skambiai pavadino „GTR 8XX Evo-R Biturbo“.
Išduoda agresyvios detalės
„Gemballa“ neslepia modifikuoto automobilio prigimties, todėl išorės dizaine aiškiai pastebimi pokyčiai.
Kompanijos atstovai tvirtina, kad naujosios detalės ne tik įspūdingai atrodo, bet ir atlieka aerodinamines funkcijas.
Priekyje sumontuotas naujas oro aptakas, briaunos ant buferio, kitokie slenksčiai, variklio ir priekinės bagažinės dangčiai, galinis sparnas ir difuzorius.
Skelbiama, kad viskas pagaminta iš vokiško anglies pluošto kompozicinių medžiagų.
Dėl pritvirtinamų naujų sparnų „Evo-R“ priekis yra 3, o galas – 5 centimetrais platesnis. „Gemballa“ klientams siūlo du skirtingus dažymo būdus – matinį arba blizgų.
Išvysto neįtikėtiną pagreitį
Ši kompanija nėra vien tik puošybos specialistai – pokyčių sulaukė ir sportinio automobilio mazgai.
Standartinio „Porsche 991 Turbo S“ modelio variklis išvysto 580 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą, tačiau to užtenka ne visiems.
Po „Gemballa“ meistrų prisilietimo dviem turbinomis aprūpinto 3,8 litro darbinio tūrio šešių cilindrų opozicinio motoro galia siekia 818 AG esant 7500 aps./min., o sukimo momentas – 1100 Nm ties 3920 Nm.
Modifikuoto automobilio dinamikos rodikliai – tiesiog neįtikėtini.
„Evo-R“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,38, o nuo 0 iki 280 km/val. – vos per 7,5 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis – 370 km/val.
„Gemballa“ kol kas neskelbia, kokiam automobilių skaičiui bus pritaikytas šis perdarymo komplektas, o jo kaina taip pat nežinoma.