Sportinis kabrioletas pas pirmuosius klientus atkeliavo 1982-aisiais ir sėkmingai įsitvirtino modelių gamoje.
Gausu aliuminio
Naujasis „911 Cabriolet“ yra platesnis nei jo pirmtakas – didesnės ratų arkos apgaubia 20 colių skersmens priekinius ir 21 colio galinius ratus.
Priekinėje dalyje išlaikytas tradicinis ankstesniųjų 911 kartų požymis – ilgas ir prieš pat stiklą įdubęs gaubtas. Galinėje dalyje dominuoja platus, reguliuojamas oro aptakas ir per visą plotį užimanti LED juosta.
Visos 911 kėbulo apdailos detalės, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, dabar pagamintos iš aliuminio.
Automobilio interjeras yra minimalistinis.
Prietaisų skydelio centre tradiciškai įmontuotas tachometras, o dviejuose aplink jį esančiuose ovaluose atvaizduoja kita vairuotojui aktuali informacija.
Greitai atidaromas stogas
Naujasis kabrioletas išorėje ir viduje nuo kupė modelio skiriasi minimaliai – jų žibintai, priekinė bei galinė dalys, šoninis siluetas yra tokie patys. Hidraulinė sistema stogą atidaro ir uždaro greičiau maždaug per 12 sekundžių.
Minkšto audinio stoge integruotas stiklinis galinis langas. Stogo struktūroje yra magnio elementų, apsaugančių nuo stogo virpėjimo važiuojant dideliu greičiu.
Stogas gali būti atvertas ar užvertas važiuojant iki 50 km/val. greičiu, o elektra pakeliamas deflektorius apsaugo keleivių kaklus nuo vėjo.
Kabrioletas yra dviejų modifikacijų: galiniais ratais varomas „Carrera S“ bei keturiais – „Carrera 4S“.
Abiejuose modeliuose montuojamas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų opozicinis variklis, pasiekiantis 450 AG galią ir 530 Nm sukimo momentą.
Įspūdinga dinamika
Galia į ratus perduodama per naują 8 laipsnių dviejų sankabų pavarų dėžę.
„Carrera S“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sek. ir pasiekia 306 km/val. greitį. „Carrera 4S“ pasiekia didžiausią 304 km/val. greitį, o jo spurtas iki 100 km/val. trunka 3,8 sek.
911 panaudotos žemesnės ir kietesnės spyruoklės, priekinis bei galinis stabilizatoriai yra tvirtesni, o kėbulas – 10 milimetrų žemesnis.
„Porsche 911 Carrera S“ kabrioleto kaina Lietuvoje prasideda nuo 136 664 eurų, o 4S – nuo 144650 eurų.
Palyginimui, „Mercedes-AMG GT C“ roudsteris mūsų rinkoje kainuoja mažiausiai 131200 eurų.