Nuo lapkričio pabaigos iki sausio 2 dienos tiek žmonių prisijungė prie kolektyvinių ieškinių. Šį procesą pradėjo Vokietijos vartotojų asociacija, lapkritį Braunšveigo miesto teismui pateikusi ieškinį prieš „Volkswagen“.
2015 metais „Volkswagen“ prisipažino, kad daugiau nei 11 mln. dyzelinių automobilių taršos testai buvo suklastoti. Dėl to šios mašinos bandymų metu teršė aplinką mažiau nei realaus vairavimo sąlygomis.
Lapkritį Vokietijos parlamentas priėmė įstatymą, leidžiantį gyventojams visiems kartu pateikti ieškinį. Ieškovai siekia, kad įmonė būtų pripažinta tyčia padariusi žalą klientams ir išmokėtų jiems kompensacijas.
Pati bendrovė neigia kaltinimus ir juos vadina svaičiojimais.
Iki šiol skandalas kompanijai kainavo daugiau negu 28 mlrd. eurų, kuriuos ji išleido baudoms, automobiliams atšaukti iš apyvartos ir kompensacijoms.
Daugiausia bendrovė sumokėjo Jungtinėse Amerikos Valstijose – jose „Volkswagen“ iš gyventojų ne tik išpirko apie pusę milijono automobilių, bet ir sumokėjo jiems 10 tūkst. dolerių kompensacijas už kiekvieną transporto priemonę. Tuo metu gimtojoje Vokietijoje bendrovė atsipirko 2 baudomis, kartu siekiančiomis 1,8 mlrd. eurų.
Įmonė tikisi patenkinti vairuotojus programinės įrangos atnaujinimais paveiktoms mašinoms ir nuolaidomis gyventojams, keičiantiems senus dyzelinius į naujus, mažiau aplinką teršiančius automobilius.