Tai – ne vienintelis „Peugeot 508“ laimėjimas prestižiniuose lietuviškuose rinkimuose, išskirtinis modelis buvo įvertintas specialiu apdovanojimu „Už dizainą“.
„Tikėjau, kad galime patekti į geriausiųjų trejetuką, tačiau apie pergalę svajoti nedrįsau – šiemečiuose rinkimuose konkurencija buvo labai didelė. Kiekvienas toks įvertinimas svarbus ne tik mums, bet ir klientams – tai kokybės ženklas, parodantis, kad automobilis turi puikiai subalansuotą važiavimo savybių, praktiškumo ir kainos santykį“, – teigė „Peugeot“ importuotojo atstovas Lietuvoje Vitalijus Eidimtas.
Sėkmė – ir Europoje
Startavę spalio 27 d., „Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimai finišavo lapkričio 29 d. Jų metu automobilius bandė ne tik dešimties transporto žurnalistų komisija, bet ir kitų sričių specialistai – išmaniųjų sistemų technologai, pakabų inžinieriai, mokslininkai ir dizaineriai.
„Peugeot 508“ puikiai pasirodė bandymuose ant slidžių paviršių Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome, jo stabdymo efektyvumą Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto katedros mokslininkai įvertino kaip gerą, o autonominio stabdymo sistemos veikimą – nepriekaištingą.
Tai – ne vienintelis puikus šio gamintojo pasirodymas lietuviškuose automobilių rinkimuose pastaraisiais metais. Krosoveris „Peugeot 5008“ praėjusiame konkurse buvo pripažintas geriausiu šeimos automobiliu, 3008 – dar metais anksčiau įvertintas už dizainą.
Puikūs rezultatai „Peugeot“ lydi ir Europos metų automobilio rinkimuose, kuriuose geriausiąjį renka 38 žurnalistai iš Jungtinės Karalystės, Italijos, Vokietijos ir kitų senojo žemyno valstybių. „Peugeot 508“ buvo atrinktas į finalininkų septintuką ir 2019-ųjų pavasarį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje paaiškės, ar jis bus pripažintas geriausiu Europoje.
Apskritai, Lietuvos ir Europos metų automobilio rinkimų finalininkų septynetukuose sutampa net keturi modeliai – „Ford Focus“, „Kia Ceed“, „Peugeot 508“ ir „Mercedes-Benz“ A klasė. Du iš Europos septynetuko modelių lietuviškuose rinkimuose nedalyvavo – „Alpine A110“ ir „Citroen C5 Aircross“. Ir tik prabangus elektromobilis „Jaguar I-Pace“ į europietišką septynetuką pateko, o Lietuvos Metų automobilio rinkimuose liko už jo ribų ir gavo apdovanojimą už Metų inovaciją.
„Europos metų automobilio“ apdovanojimą pastaraisiais metais gavo du „Peugeot“ modeliai. 308 hečbekas geriausiu pripažintas 2014-aisiais, o krosoveris 3008 – 2017 m. Abu šie modeliai lietuviškų rinkimų finaluose tais pačiais metais užėmė trečiąsias vietas.
Iš viso 3008 krosoveris yra gavęs 47 apdovanojimus įvairiose šalyse ir tapo labiausiai apdovanotu pastaraisiais metais sukurtu „Peugeot“ modeliu.
Gausi įranga
Naujasis „Peugeot 508“ yra vienas pirmųjų rinkoje ketverių durų kupė kėbulą turinčių automobilių. Nepaisant žemėjančios stogo linijos, jo interjere ganėtinai erdvu – tiek ant galinės, tiek ant priekinių sėdynių gali patogiai įsitaisyti įvairaus sudėjimo žmonės.
Modernaus interjero pagrindas – vairuotoją supanti „Peugeot i-Cockpit“ sistema, kurią sudaro itin mažas vairas bei du dideli ekranai. Priešais vairuotojo akis matomi pagrindiniai automobilio duomenys kaip greitis bei variklio apsisukimai, o kiek dešiniau – 10 colių lietimui jautrus ekranas, kuriame valdomos daugelis funkcijų (klimato kontrolė, garso sistema ir kitos).
Automobilyje montuojami dviejų galingumų benzininiai ir trijų – dyzeliniai varikliai, visi jie atitinka griežčiausius ekologijos reikalavimus „Euro 6.2“. Benzininiai „PureTech“ varikliai pasiekia 180 arba 225 AG, dyzeliniai „BlueHDI“ – 130, 160 arba 180 AG.
Ketverių durų kupė „Peugeot 508“ Lietuvoje kainuoja nuo 25,9 tūkst. eurų. Jau standartinėje įrangoje jis turi automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę, eismo juostų palaikymo sistemą, automatinius žibintus, galinius parkavimo jutiklius, šildomas sėdynes, dviejų zonų klimato kontrolės sistemą ir įvairią kitą komforto bei saugumo įrangą.
Papildomai užsakomos įrangos sąraše yra tokios novatoriškos technologijos kaip infraraudonųjų spindulių kamera, užfiksuojanti visus prie kelio esančius žmones bei šiltakraujus gyvūnus, autonominio stabdymo, beraktė automobilio atrakinimo bei užrakinimo sistemos, automatinis tolimųjų ir artimųjų šviesų perjungimas.
Universalo kėbulą turintis „Peugeot 508 SW“ modelis debiutuos 2019 m. antrąjį ketvirtį.