„Lexus“ atskleidė savo didžiausią naujieną, kuri stos prieš vokiškąją trejybę

2018 m. lapkričio 19 d. 17:43
Lrytas.lt
Pirmadienį MO muziejuje Vilniuje gamintojo atstovai pademonstravo naująjį „Lexus ES“ flagmano sedano prototipą, kuris 2019 metais pasieks Europą.
Daugiau nuotraukų (40)
2019 metų sausį pasirodysiančio ES modelio pagrindas – nauja platforma, dėl kurios automobilis tapo erdvesnis ir, gamintojo teigimu, geriau valdomas.
„Lexus ES“ anksčiau Lietuvoje nebuvo siūlomas, bet pasaulyje tai yra perkamiausias japonų modelis po visureigio RX.
Priekiniais ratais varomas ES Lietuvoje kainuos nuo 45,2 tūkst. eurų, o pagrindiniai jo konkurentai – garsioji Vokietijos gamintojų trijulė, t.y. tik šįmet pasirodęs naujas „Audi A6“, kurio kaina prasideda nuo 56,8 tūkst. eurų, pernai pasirodęs 5 serijos BMW, kainuojantis nuo 50,2 tūkst. eurų ir „Mercedes-Benz“ E klasė, kainuojanti nuo 44,75 tūkst. eurų.
Prie varžovų taip pat gali prisidėti į „premium“ segmentą įžengęs „Volvo S90“, kurio kaina prasideda nuo 46,6 tūkst. eurų.
Naujos technologijos
Septintosios kartos automobiliui „Lexus ES“ 2018 metų NCAP saugumo bandymuose buvo suteiktas maksimalus penkių žvaigždučių įvertinimas, jis pelnė 86,25 balus iš 100.
ES įdiegta pažangi saugumo sistema „Safety System+“, kuri yra skirtingų saugumo sistemų rinkinys. Į jį įtrauktos tokios funkcijos kaip dviratininkų fiksavimas dienos metu – viena iš „Pre-Collision“ (PCS) sistemos funkcijų.
Kelyje nepastebėti dviratininkai yra viena dažniausių avarijų priežasčių, atspindinti automatinio fiksavimo sistemos svarbą. ES modelyje įdiegta ir PCS sistema, leidžianti fiksuoti pėsčiuosius net ir tamsiuoju paros metu.
„Safety System+“ taip pat turės atstumą palaikančią adaptyvią pastovaus greičio (DRCC), priekyje važiuojančio automobilio „sekimo“ („Lexus co-drive“) ir važiuojamosios eismo juostos išlaikymo sistemas. Be šių funkcijų, „Lexus ES“ dar pasižymės pasyvaus saugumo sistemomis, į kurias įeina dešimties oro pagalvių standartinė įranga.
Variklio pasirinkimo nėra
Į Lietuvą naujasis modelis atvyks tik su vienu variklio variantu – 218 AG hibridine sistema. 
„ES 300h“ modelyje įdiegta ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti „Lexus“ hibridinė sistema. Šis hibridas varomas 2,5 l keturių cilindrų benzininiu varikliu ir elektriniu motoru. Maksimalus bendras automobilio galingumas yra 218 AG (160kw), o teorinis degalų sunaudojimas – 4,7 l/100 km.
Naujasis ES yra 65 mm ilgesnis, 5 mm žemesnis ir 45 mm platesnis nei jo pirmtakas (4,96 m/1,445 m/1,865 m). Nauja platforma ir ilgesnė važiuoklė leido padidinti ratų bazę iki 2,87 m., o dėl to salone atsirado daugiau vietos.
Gamintojo teigimu, „Lexus“ inžinierių komanda, vadovaujama vyriausiojo inžinieriaus Yasuhiro Sakakibara, užsibrėžė aiškų modelio atnaujinimo tikslą – atgaivinti ir sustiprinti ES įvaizdį. 
Siekiant šio tikslo, ES modeliui kurti buvo panaudota nauja „Global Architecture – K (GA-K)“ platforma. Priekiniais ratais varomas modelis turi itin standžią važiuoklę, kuri skiriasi nuo ankstesnės galiniais ratais varomų modelių modulinės platformos GA-L, naudotos kuriant naująjį LS flagmaną ir LC sportinį kupė. 
Nauja platforma
„Dynamic Control Shocks“ pakabą „F Sport“ modeliuose pakeitė adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba (Adaptive Variable Suspension (AVS).
„F Sport“ AVS sistema, kaip ir LC bei LS modeliuose, turi 650 svyravimo slopinimo jėgos lygių, kad būtų galima išlaikyti kontrolę važiuojant bet kokiu kelio paviršiumi. Pakeitimai atliekami remiantis jutiklių duomenimis, kurie matuoja apkrovas, transporto priemonės greitį, ratų posūkio kampą, pagrindinio cilindro slėgį ir kt. rodiklius. 
ES interjero dizainas kurtas remiantis „Lexus Future“ interjero koncepcija, kuri sujungia vairuotojo sėdynę su plačia keleivio erdve. 
Navigacijos sistema yra matoma dideliame 12,3 colio ekrane, o visas sistemas galima valdyti antrosios kartos „Remote Touch“ valdikliu.
Lexus^Instantnaujas modelis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.