Neįprastoje vietoje pristatytas į Lietuvą atvykęs „Opel Combo“

2018 m. lapkričio 6 d. 18:54
Lrytas.lt
Antradienį Vilniuje pasirodė penktos kartos kompaktiškas modelis, galintis turėti ir keleivinio vienatūrio, ir komercinio automobilio versijas – „Opel Combo“.
Daugiau nuotraukų (49)
Jis debiutavo netikėtoje vietoje – Vilniaus oro uoste, žavių „Žalgirio“ šokėjų apsuptyje.
Naujas mažasis krovininis furgonas „Combo“ suprojektuotas remiantis nauja architektūra, suderinus ankstesnės kartos „Combo“ platformos galinę dalį ir „Grandland“ visureigio platformos priekinę dalį.
Penktos kartos mažasis furgonas sukurtas pagal visai naują „Groupe PSA“ architektūrą ir dalijasi technologijomis su „broliais“ „Citroen Berlingo“ ir „Peugeot Rifter“. Visų šių modelių kainos yra gana panašios, o tris giminingus modelius koncernas atskyrė pasiūlęs kiek skirtingų komplektavimo galimybių.
Naująjį „Combo“ galima rinktis iš skirtingų 4,40 m ar prailgintos 4,75 m versijų. Labiausiai verslui pritaikytoje versijoje yra 4,4 m3 kroviniams skirto tūrio į kurį telpa du europadėklai, gali vežti daugiau nei 1000 kg ir 3,44 m ilgio krovinį ar darbams skirtą įrangą. 
Du padėklai telpa ir trumpojoje „Combo“ furgono versijoje. Papildomai pasirenkamas stogo liukas krovinių skyriuje leis vežti ilgus krovinius, pvz. lentas.
Su naujos kartos mažuoju krovininiu furgonu „Combo“, šiame segmente pristatytas perkrovos indikatorius, o vairuotojas mygtuko paspaudimu galės nustatyti ar furgonas nėra pakrautas daugiau nei leistina. Papildomai užsakoma galinė vaizdo kamera veikia kaip skaitmeninis galinio vaizdo veidrodis ir gerokai padidina matomumą pakrauto furgono gale. 
Dar viena kamera šoniniame veidrodėlyje keleivio pusėje, leis vairuotojui išvengti nematomos kliūties šone. Furgoną „Combo“ nuo įbrėžimų apsaugos „Flank Guard“ sistema, kuri vairuotoją manevruojant mažu greičiu, įspės apie kelyje pasitaikiusias kliūtis, tokias kaip šaligatvio bortai, stulpeliai ar kiti automobiliai. 
Jei prireikia važiuoti purvu, sniegu ar smėliu, tam skirtas priekiniais ratais varomas „Combo“ su elektronine „IntelliGrip“ traukos kontrolės sistema, turinčia „worksite“ nustatymą. Ši sistema turi 30 mm didesnę prošvaišą, stabilizatoriaus traukes priekyje ir gale, platesnes padangas. Papildomai bus galima pasirinkti informacijos ir pramogų sistemą suderinama su „Apple CarPlay“ ir „Android“.
Nuo 1986 metų, visos keturios „Combo“ kartos buvo siejamos su daugiafunkciniu furgonu skirtu profesionalams. Pirmos kartos furgonas buvo paremtas „Opel Kadett“, antros – su tų metų „Corsa“ modeliu, o ketvirtasis sukurtas bendradarbiaujant su „Fiat“. 
4,40 m ilgio trumpesnioji versija, kurioje telpa iki 3 090 mm ilgio daiktai turi 2 785 mm bazę, o krovinių skyriaus tūris nuo 3,3 iki 3,8 m3. 
4,75 metrų ilgio XL variantas su 2 975 mm ratų baze ir iki 4,4 m3 talpos krovinių skyriumi gali gabenti net iki 3 440 mm ilgio krovinį. Jis yra negistruojamas kaip lengvasis komercinis automobilis (N1 klasė), o mažesnieji gali būti ir M1 klasės.
Atstovų teigimu, tokie automobiliai populiarūs tarp smulkiųjų verslininkų, kai ta pati mašina naudojama ir kroviniams vežti, ir keliauti su šeima.
Modelyje yra daugybė vairuotojo pagalbinių sistemų, kaip priekinio susidūrimo įspėjimo sistema su pėsčiųjų aptikimo ir automatinio avarinio stabdymo funkcijomis, išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema, važiavimo nuokalnėn kontrolės sistema, automatinė pastovaus greičio palaikymo sistema, išmani greičio pritaikymo sistema, vairuotojo mieguistumo nustatymo ir įspėjimo sistema ir greičio ribojimo ženklų atpažinimo sistema.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.