Tai – pirmieji nuo 1970-ųjų dviejų cilindrų „Royal Enfield“ motociklai. Iki to laiko gaminti „Meteor“, „Super Meteor“ ir „Interceptor“ daugiausia buvo parduodami JAV ir Kanadoje.
„700 Interceptor“ ir vėliau pristatytas jo įpėdinis su 750 kubinių centimetrų varikliu pasiekė pergalių įvairiausio tipo varžybose – trumpų distancijų ant asfalto, dykumų maratonuose ir kitose.
Klasika su moderniais bruožais
Nepaisant akivaizdžių užuominų į auksinius „Royal Enfield“ laikus – praėjusio amžiaus septintąjį dešimtmetį, šį rudenį pristatyti „Continental GT 650“ ir „Interceptor INT 650“ yra visiškai nauji motociklai, sukurti bendradarbiaujant Indijoje ir Jungtinėje Karalystėje įsikūrusioms gamintojo specialistų komandoms.
„Continental GT 650“ labiau tiks sportiškumą mėgstantiems vairuotojams: jame gali būti viena arba dvi sėdynės, moderniai apdirbtas degalų bakas, specialios vietos keleiviui kojoms padėti ir lenktyninio stiliaus vairas.
„Interceptor INT 650“ su istorija sieja daugiau dalykų. „Interceptor“ buvo vadinamas ir Kalifornijoje septintajame dešimtmetyje itin populiarus buvęs „Royal Enfield“ motociklas.
Naujasis modelis turi degalų baką su vietomis keliams, dvivietę sėdynę ir septintajame dešimtmetyje išpopuliarėjusio stiliaus vairą.
Svarbiausia – paprastumas
„Royal Enfield“ turi būti nesudėtingai prižiūrimi, todėl naujų modelių varikliai yra aušinami oru. Jų maksimali išvystoma galia siekia 47 AG, o didžiausias sukimo momentas - 52 Nm.
Abiejuose modeliuose įmontuoti varikliai yra gerai matomi, o išvaizdą papildo tokios detalės kaip „Monza“ degalų bako dangtelis ar kaltinis vairas.
Motociklų važiuoklę kūrė „Royal Enfield“ technologijų centro Jungtinėje Karalystėje ir sportinių motociklų rėmų gamintojo „Harris Performance“ inžinieriai.
Bandomieji naujų „Interceptor INT 650 Twin“ ir „Continental GT 650 Twin“ modeliai Lietuvos prekybos salonus pasieks 2019-ųjų pradžioje.