Britas tapo debiutuojančios Vietnamo kompanijos „VinFast“ reklamos veidu.
Kompanija pristatė du naujus modelius, su kuriais taikosi į prabangių automobilių gamintojus – sedaną „Lux A2.0“ ir miesto visureigį „Lux SA2.0“.
Nauja kompanija parodoje sulaukė didelio žiniasklaidos dėmesio, o dažniausiai buvo kalbinamas D. Beckhamas.
Futbolininkas susirinkusiems žurnalistams vis kartojo, kad Vietnamas yra graži šalis, o „VinFast“ dizaineriams dalį to grožio neva pavyko paversti naujų automobilių kėbulų linijomis.
Vis tik, ir automobilių dizainas, ir jų pavadinimai ne vienam europiečiui sukėlė šypseną. Visas technologijas vietnamiečiai perėmė iš BMW koncerno – naujieji modeliai iš esmės yra praėjusios kartos 5 serijos sedanas ir X5 visureigis. Tačiau ypač ryškūs logotipai ir beveik pranykę priekiniai žibintai automobilius pavertė panašesnius į „Hyundai“ ar „Renault“ modelius.
Vietnamiečių kompanija yra vieno didžiausių šalies koncernų „Vingroup“ dukterinė įmonė.
„VinFast“ atstovai gyrėsi, kad partneriais rinkosi geriausias transporto industrijos kompanijas Europoje.
Jie taip pat žadėjo, kad gaminami automobiliai atitiks tarptautinius standartus ir atitiks visus įmanomus klientų lūkesčius dėl dizaino, kokybės ir dinamikos.