Dvi didžiausios gamintojo premjeros yra iš technologijų srities – hibridinės sistemos ir „Toyota“ modulinės platformos (TNGA) pristatymas.
Bet ne mažiau svarbi naujiena ir apie išnykstantį kūrinį. Pristačiusi universalo „Corolla Touring Sports“ versiją „Toyota“ atskleidė, kad 2019-ųjų pradžioje pasirodžius naujai „Corolla“ kartai, nebeliks „Auris“ modelių.
Toks sprendimas gana keistas, nes šių metų Ženevos automobilių parodoje „Toyota“ pristatė dvyliktosios kartos „Corolla“ hečbeką būtent „Auris“ vardu.
Vardo pakeitimas, natūralu, nesulaukia tiek daug dėmesio, kaip naujos kartos modelis, o antradienį pristatytas „Corolla Touring Sports“ taip pat yra tik kita prieš pusmetį pristatyto modelio kėbulo versija. Tad taip 12 „Corolla“ karta rinkoje pasirodė nepelnytai tyliai.
Nauja platforma ir hibridinė sistema
Šių metų Paryžiaus automobilių parodoje „Toyota“ eksponuoja tik hibridinius automobilius – nuo kompaktiško „Yaris“ iki naujosios kartos „Corolla“, RAV4 ir „Camry“ modelių.
TNGA platforma (angl. Toyota New Global Architecture) yra „Toyota“ siūlomų naujų automobilių ir variklių pagrindas. TNGA yra ne tik platforma, bet ir projektavimo bei dizaino koncepcija. Tobulinant automobilių dinamines charakteristikas, ji taip pat leidžia sukurti išorės bei vidaus dizainą.
Prie „Toyota“ stendo įvyko pasaulinė visiškai naujo „Corolla Touring Sports“ modelio premjera, kuri papildys jo brolio hečbeko prezentaciją. Dėl naujos TNGA-C platformos naujasis „Corolla“ gali būti komplektuojamas su viena iš dviejų hibridinių sistemų su 1,8 l arba nauju 2,0 l varikliu.
Be to, naujos kartos C segmento „Toyota“ hečbekai, sedanai ir universalai visame pasaulyje bus vadinami „Corolla“ vardu.
Ši pavadinimų kaita sutampa su bendros modulinės TNGA (angl. Toyota New Global Architecture) platformos, pakeisiančios tris skirtingas dabartines platformas, pritaikymu „Corolla“ modeliuose.
„Corolla Touring Sports“ siūlomas tik su vienu tradiciniu varikliu (1,2 l 116 AG turbininiu benzininiu varikliu) ir su vienu iš dviejų hibridinių sistemų (1,8 l 122 AG arba 2,0 l 180 AG).
Naujas hibridas RAV4
Parodos „Premjera Europoje“ sekcijoje debiutuos naujas penktosios kartos RAV4 modelis su nauja hibridine sistema 2,5 l 222 AG TNGA.
Su šiuo varikliu automobilis iki 100 km/val įsibėgėja vos per 8,1 sekundės. Hibridus renkasi apie 60 proc. Baltijos šalių pirkėjų.
RAV4 taip pat bus galima rinktis su patobulintu 2,0 l 173 AG benzininiu varikliu. Be to, 2,0 l benzininis variklis dabar gali būti komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema.
Po 14 metų pertraukos į Vakarų Europą grįžta „Camry“: bus pristatytas visiškai naujas modelis, taip pat sukonstruotas ant naujos TNGA-K platformos ir siūlomas su ta pačia nauja hibridine sistema su 2,5 l varikliu.
„Sportininkas“ su vos 100 AG varikliu
Parodoje pristatoma dar viena speciali „Yaris GR Sport“ versija, skirta sėkmingam „Toyota GAZOO Racing“ komandos ralio sezonui pažymėti.
Jame panaudoti į GRMN montuojamus panašūs „Sachs“ specialūs aktyvieji amortizatoriai ir vientisas (ne tuščiaviduris) stabilizatorius didesniam standumui užtikrinti. Automobilis taip pat išsiskiria sportine stovėsena: jam būdinga 11 mm žemesnė prošvaisa nei standartinio Yaris ir 18 mm mažesnis tarpas tarp rato ir kėbulo.
„GR Sport“ komplektuojamas su juodais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir „Bridgestone Potenza RE50 205/45 R17“ padangomis, kokios montuojamos GRMN automobilyje. Apribojus papildomą modelio įrangą, automobilio masė padidėjo mažiau nei 5 kg.
„GR Sport“ bus gaminamas tik su penkerių durelių kėbulu, bet variklis bus visiškai nesportiškas – vos 1,5 l 100 AG hibridinė sistema.