Per tą laiką automobilis buvo ne kartą modernizuotas, pavyzdžiui, paskutinis atnaujinimas atliktas prieš dvejus metus.
Tiesa, net patys rusai pripažįsta, kad dabartinės kartos modelis ne itin skiriasi nuo pirmojo egzemplioriaus.
Tačiau tai nemažina Uljanovsko gamyklos darbuotojų entuziazmo. Neeilinio jubiliejaus proga UAZ 2206 mikroautobuso pagrindu gamykla paruošė ypatingą versiją.
Ji labai primena pavyzdinius automobilius, kurie buvo įamžinti sovietinės technikos eksporto brošiūrose.
Kitaip nudažė kėbulą
Mikroautobusas išsiskiria dviejų spalvų kėbulu, taip pat baltais dažais padengtas ne tik jo stogas, bet ir ratai bei radiatoriaus grotelės.
Kairėje pusėje ant kėbulo pritvirtintas stilizuotas anksčiau UAZ naudotas logotipas su sparnais.
Sėdynės buvo aptrauktos specialiu kontrastingu audiniu, kuriam buvo pritaikytas atsparumą vandeniui suteikiantis tefloninis impregnavimas.
Už papildomą mokestį taip pat galima užsisakyti šildomas priekines sėdynes.
Salone iš viso yra aštuonios sėdimo vietos, todėl norint vairuoti šį automobilį užtektų B kategorijos.
Jubiliejinė versija turi ir kitų smulkių pakeitimų. Pavyzdžiui, vandenį praleidžiančius pasukamus langelius priekinėse duryse pakeitė stumdomi.
Negamyklines detales siūlančios privačios kompanijos tokį sprendimą šiems modeliams siūlo jau seniai.
Jau galima užsisakyti
Automobilis taip pat gavo naujas išorines rankenas, o duris atrakinti ir užvesti variklį nuo šiol galima su tuo pačiu raktu.
Rusai tikisi, kad minėti pakeitimai bus pritaikyti ir standartiniams UAZ mikroautobusams.
Modelyje sumontuoti vientisi „Spicer“ firmos tiltai ir galinio diferencialo blokavimas.
UAZ ratus suka benzininis 2,7 litro darbinio tūrio variklis, kurio maksimali išvystoma galia siekia 112 AG.
Jubiliejinio modelio kaina siekia 757700 rublių (10500 eurų). Palyginimui, standartinio bazinės komplektacijos automobilio kaina prasideda nuo 677000 rublių (9350 eurų).
Ar automobilis bus gaminamas ribota serija, UAZ atstovai nepatikslino.