Tačiau nepaisant to, durų legendiniam „vabalui“ bendrovė visiškai neuždaro ir užsimena, kad modelis ateityje dar gali sugrįžti.
„Mums tampant į šeimą orientuotu automobilių gamintoju JAV, bei sutelkiant vis didesnius pajėgumus į elektrifikacijos strategiją... šiuo metu neturime jokių planų jį pakeisti“, – sakė „Volkswagen“ Amerikos grupės vadovas Hinrichas Woebckenas.
„Bet taip pat pridurčiau – niekada nesakyk niekada“, – apie galimą „Beetle“ sugrįžimą ateityje mįslingai kalbėjo jis.
Jis pripažino, kad septynis dešimtmečius gaminto automobilio netektis „iššauks įvairias „Beetle“ gerbėjų reakcijas“.
„Volkswagen“ pirkėjams dar planuoja pasiūlyti du paskutinius „Beetle“ kupė ir kabrioleto modelius. Šie automobiliai atiduos duoklę ankstesnėms „Beetle“ versijoms bei kainuos 23 045 JAV dolerių, skelbia įmonė.
60-ųjų ikona
„Beetle“ istorija prasidėjo dar nacistinės Vokietijos laikais – pirmuosius modelius kūrė Ferdinandas Porsche, gavęs palaiminimą iš Adolfo Hitlerio, kuris 1937-aisiais įkūrė valstybinę bendrovė „Volkswagenwerk“. Po Antrojo pasaulinio karo sąjungininkai nusprendė, kad „Volkswagen“ turi tapti prioritetu atgaivinant Vokietijos automobilių pramonę.
Sedanai Jungtinėse Valstijose debiutavo 50-aisiais, bet jų pardavimai buvo silpni, iš dalies dėl „Volkswagen“ nacistinių ištakų.
Tačiau 1959-aisiais reklamos agentūra „Doyle Dane Bernback“ perkrikštijo automobilį į „Beetle“ ir pradėjo reklamuoti mažą automobilio dydį kaip pranašumą klientams, teigia „History Channel“.
Dar didesnio populiarumo automobilis susilaukė 1968-aisiais, kuomet pasirodė Disnėjaus filmas „Meilės vabalas“ (angl. „The Love Bug“).
Pardavimai Jungtinėse Valstijose buvo sustabdyti 1979-aisiais, bet „vabalai“ buvo toliau gaminami Meksikoje ir Brazilijoje, o 1997-aisiais „New Beetle“ buvo atgaivintas ir JAV.
Tačiau „Beetle“ pardavimai Jungtinėse Valstijose pernai krito 3,2 proc. iki 15 667 vienetų, kas sudaro tik mažą dalį sedanų „Jetta“ ir „Passat“ pardavimų.