„Grandland X” visureigyje 180 AG benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema išimtinai bus derinamas su aštuonių laipsnių automatine transmisija.
Aliumininis „PureTech“ motoras turi išmetamųjų dujų apdorojimo sistemą ir kietųjų dalelių filtrą (GPF).
1,6 litrų variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ir „start/stop“ sistema atitinka „Euro 6d- TEMP“ taršos reikalavimus. Pagal senąjį NEDC standartą vidutinės degalų sąnaudos siekia 5,8-5,7 l/100 km., o vidutinė CO2 tarša 132-130 g/km. Pagal naująjį, realių sąlygų WLTP standartą vidutinės degalų sąnaudos – 8-7,1 l/100 km; CO2 tarša – 181-161 g/km.
1,6 litrų, keturių cilindrų variklis su dvigubu viršutiniu skirstomuoju velenu ir keturiais vožtuvais kiekvienam cilindrui išvysto 133 kW/180 AG esant 5500 aps./min. ir maksimalų 250 Nm sukimo momentą esant 1750 sūkių per minutę.
Variklis leidžia „Grandland X“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 8 sekundes, maksimalus pasiekiamas greitis – 222 km/val. Kintama vožtuvų reguliavimo sistema sureguliuoja vožtuvų atidarymo ir uždarymo laiką, o tai leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir taršą.
Naują variklį „Grandland X” modelyje bus galima rinktis su aukščiausios klasės „Ultimate” apdaila, turinčia į standartinę komplektaciją įtrauktą gausią prabangią įrangą.