Naujasis modelis keliuose pasirodys kitais metais, todėl ir parodytas UX buvo dar ne visai toks, kokį bus galima įsigyti – keisis salono apdailos medžiagos ir bagažinės dydis.
„Lexus UX“ yra pats mažiausias iš šios gamos visureigių, jis kiek mažesnis ir už NX modelį, o po aštrių linijų kėbulu slypi daug technologijų, naudojamų ir „Toyota C-HR“ automobiliuose.
Šis modelis bus gaminamas tik su automatinėmis CVT pavarų dėžėmis, o variklį bus galima pasirinkti iš dviejų variantų – benzininio arba benzininio hibridinio, kurie savo galia yra labai panašūs.
„Lexus UX 250h“ turės naujos kartos 176 AG hibridinę sistemą, visiškai naują 2 l benzininį variklį ir patobulintą pavarų dėžę. „UX 250h“ savaime įsikraunantis hibridas bus siūlomas priekiniais arba visais keturiais ratais varoma sistema.
UX 200 turi visiškai naują 2 l 168 AG keturių cilindrų variklį, suporuotą su naujos kartos dinamine, sportiškesne CVT automatine pavarų dėže.
„Lexus UX“ sukonstruotas ant naujos GA-C platformos, o gamintojo teigimu, jo svorio centras yra žemiausias tarp klasės atstovų.
Kiti svarbūs modelio duomenys – 2,639 cm ratų bazė, 4,495 cm bendras ilgis ir 5,2 m apsisukimo spindulys.
„Lexus UX“ sumontuota naujos kartos „Lexus Safety System+“ sistema su patobulintomis saugos funkcijomis, tokiomis kaip „Lane Tracing“, kuri ne tik neleidžia automobiliui iškrypti iš jo eismo juostos, bet ir laiko automobilį juostos viduryje. Taip pat įdiegta nuo susidūrimų sauganti sistema, kuri atpažįsta dviratininkus bei pėsčiuosius ne tik dienos metu, bet ir tamsoje.
UX dizainerių komanda daug dėmesio skyrė ir aerodinamikai. Galinių LED žibintų forma ir ratų arkų apsaugos padeda stabilizuoti automobilį pučiant šoniniam vėjui ir net pagerina jo valdymą posūkiuose. Apskritai, gamintojas daug dėmesio skyrė šio modelio sportiškumui.
Automobilio priekį puošia bičių korio raštą primenančios grotelės, kurių forma kinta keliaujant nuo logotipo į grotelių kraštus. Priekinius žibintus su trimis LED lempomis įrėmina strėlės formos dieninės lempos.
Pasaulinė „Lexus UX“ premjera įvyko pavasarį Ženevos automobilių parodoje.
„Lexus UX“ interjeras išsiskiria „Sashiko“ stiliaus odos apmušalų apsiuvimu, kurtu japonų Takumi meistrų. Ši dygsniavimo technika paprastai naudojama siekiant sutvirtinti dziudo ar kendo kovų menų drabužius. Taip pat vienas iš pasirenkamų UX apdailos motyvų – Shoji popierių primenanti faktūra, kuri paprastai naudojama japonų namų stumdomųjų durų dizaine.
„Praėjusiais metais „Lexus“ pristatė du didelius prabangius modelius – sedaną „LS“ ir visureigį „RX 450h L“. Naujas savaime įsikraunantis hibridas UX pirkėjams suteiks dar daugiau pasirinkimo galimybių,“ – teigė „Lexus“ atstovė Miglė Juškaitė-Žalnierukynienė.
„Lexus“ viceprezidentė ir UX vyriausioji inžinierė Chika Kako teigė, kad „Lexus UX“ kurtas moderniam miesto žmogui.
„Mes kūrėme UX galvodami apie šiuolaikinius 30–40-mečius, kurie ieško ne tik ko nors naujo ir įdomaus, bet ir to, kas būtų tinkamiausia jų gyvenimo būdui. „Lexus UX“ yra skirtas moderniam miesto tyrinėtojui, siekiančiam naujos, šiuolaikiškos ir dinamiškos vairavimo patirties“, – sakė ji.
Naujasis „Lexus UX“ Lietuvoje prekyboje pasirodys 2019 m. sausį.