Atnaujintame sedane montuojamos „Skyactiv-G“ 2 litrų, 145 ir 165 AG, taip pat 2,5 litro, 194 AG benzininių variklių versijos arba „Skyactiv-D“ 2,2 litro, 150 ir 184 AG emisijų standartus atitinkantys turbodyzeliniai motorai.
Japonijos gamintojas skelbia, kad naujoji „Mazda 6“ bus dar stabilesnė kelyje.
Pranešama, kad ypatingas dėmesys buvo skiriamas vairo mechanizmui, pakabui ir aerodinaminėms savybėms. Gamintojo teigimu, „Mazda 6“ vairuojant tapo tylesnė, o vibracijos – dar jaučiamos.
Modelis praturtintas plačiu pagalbos vairuotojui sistemų spektru. Jame bus pastovaus greičio palaikymo sistema, 360 laipsnių aplinkos stebėjimo sistema ir kiti elementai, leidžiantys identifikuoti potencialias grėsmes kelyje.
„Mazda 6“ išorės dizaine išsiskiria naujos priekinės radiatoriaus grotelės ir nauji galiniai žibintai. Modelis taip pat gavo naujo stiliaus 17 arba 19 colių ratus.
Viduje sumontuotos naujo priekinės ir galinės sėdynės, o prietaisų skydelis turėtų būti lengviau suprantamas.