Naujos kartos superautomobilis buvo sukurtas naujojoje kompanijos dizaino studijoje Malibu, Kalifornijoje.
Gamintojas skelbia, kad projektuojant kėbulą pasitelkė ilgametę pergalių „Le Mans“ lenktynių serijoje patirtį, o techninius sprendimus įdiegė „Audi Sport“ padalinio specialistai.
Modelio pavadinime „PB18 e-tron“ atspindima premjeros Pebble Beach vieta ir lenktyninis LMP1 klasės „R18 e-tron“ prototipas.
Kitokia koncepcija
Naujasis koncepcinis modelis primena praėjusiais metais pristatytą „Aicon“.
Jie turi panašius dizaino elementus, tokius kaip įgaubti šoniniai langai, išraiškingos ratų arkos ir elektros pavara, tačiau „Audi“ tikina, kad jų koncepcija skiriasi iš esmės.
Pernykštis modelis buvo kurtas kaip prabangus savivaldis automobilis tolimoms kelionėms, o „PB18 e-tron“ yra sportinis elektromobilis lenktynėms ir gatvėms.
Automobilyje nėra sudėtingų autonominio važiavimo funkcijų ir kitos nereikalingos bei svorį didinančios papildomos įrangos, o vairuotojo sėdynė ir prietaisų skydelis su vairu ir pedalais yra apjungti į vieną modulį, kuris gali būti pastumtas į salono centrą.
„Audi PB18 e-tron“ sukurtas pagal klasikinio sportinio automobilio principus su varikliu prieš galinę ašį – taip buvo siekiama užtikrinti geriausias valdymo savybes.
Neįtikėtinas greitis
Automobilio kėbulas pagamintas naudojant aliuminį, anglies pluoštą ir kompozicines medžiagas, taip pat sumontuoti naujos kartos kietojo elektrolito akumuliatoriai. Šie sprendimai užtikrina mažesnį nei 1550 kilogramų svorį.
Koncepcinis elektromobilis yra 4,53 metrų ilgio, 2 pločio ir vos 1,15 – aukščio. „Audi“ giriasi, kad jis turi didelę 460 litrų tūrio bagažinę, todėl čia tilps gerokai daugiau nei tik šalmas ir sportinė apranga.
Koncepciniame automobilyje sumontuoti trys galingi elektros varikliai – vienas priekyje ir du gale.
Priekinio variklio galia siekia 150 kW, galinius ratus suka bendros 350 kW galios varikliai . Bendra vienu metu pasiekiama galia yra 500 kW, kuri pagreitėjant gali būti padidinta iki 570 kW.
830 Nm sukimo momentas užtikrina, kad sportinio elektromobilio įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik šiek tiek daugiau nei 2 sekundes – beveik tiek pat per kiek įsibėgėja dabartinis LMP1 prototipas.
Įkraunamas ir be laido
Vandeniu aušinamų kietojo elektrolito akumuliatorių talpa siekia 95 kilovatvalandžių. Tai vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti daugiau kaip 500 kilometrų, matuojant WLTP ciklu.
Elektromobilis gali būti įkraunamas iki 800 voltų siekiančia galia – toks įkrovimas užtruktų 15 minučių.
„Audi“ skelbia, kad „PB18 e-tron“ galima įkrauti belaidžiu būdu, jei stovėjimo vietoje bus sumontuota prie elektros tinklo prijungta krovimo plokštė su integruota indukcine rite.
Tuomet elektromobiliui užvažiavus virš jos magnetinis laukas sukuria įtampą tarp jos ir dugne esančios ritės ir automobilis pradedamas krauti.