Viena iš jų, „Faraday Future“, atrodė rimčiausiai, bet susidūrusi su finansinėmis problemomis pritilo. Visgi dabar jie rimtai ruošiasi ateiti į rinką ruošiasi ateiti ir pagaliau turi gamyklą. Bet ar kompanijai pavyks konkuruoti su „Tesla“?
„Faraday Future“ buvo viena iš tų kompanijų, kurios atėjimas į rinka atrodė realus. Automobilių pasaulis nuolat stebi naujų žaidėjų atėjimą ir išėjimą – naujiems vardams visada labai sunku įsitvirtinti.
Techninė charakteristika – įspūdinga
Juolab, kai kalbama apie „Tesla“ konkurentus. Tačiau „Faraday Future“ pristatytas FF 91 turėjo viską, ko reikia priversti į šią kompaniją pažiūrėti rimtai.
FF 91 – keturių durų sedanas su autonominio vairavimo galimybe, visomis saugumo sistemomis, moderniu dizainu ir ergonomišku salonu.
1000 AG varikliai ir 130 kilovatų baterijos šį automobilį į priekį stūmė itin veržliai – iki 100 km/val. elektromobilis turėjo įsibėgėti per maždaug 2,5 sekundės.
Tačiau automobilį lydėjo problemos. Net pristatymo metu autonominė sistema neklausė jos kūrėjų ir nesutiko pastatyti automobilio, kaip jai buvo liepta.
Techninės problemos buvo sprendžiamos, tačiau nepavyko įveikti finansinių bėdų.
Kankino finansinės problemos
„Faraday Future“ ketino Nevadoje statyti didžiulę gamyklą, kurioje turėjo dirbti daugiau nei 13 tūkstančių darbuotojų. Iškilmingoje ceremonijoje buvo paskelbta statybų pradžia, tačiau tuo viskas ir baigėsi.
Kompanijai vadovaujantis kinų milijardierius Jia Yuetingas susidūrė su rimtais finansiniais sunkumais ir didžiulės gamyklos vizija subiro į šipulius.
Blogiausia buvo tai, kad ši istorija ir patirta nesėkmė sudavė stiprų smūgį kompanijos vardui – ar net atsigavusi „Faraday Future“ sugebės kam nors parduoti savo automobilius?
Aišku, jie turėjo pabandyti. Juk kompanija kūrė novatorišką automobilį, kuris nurodytomis charakteristikomis lenkė konkurentus iš „Tesla“.
Galbūt jis būtų perkamas? Gal gera rinkodaros kompanija padėtų pritraukti vartotojus?
Pradėjo naują etapą
Tačiau pirmiausia reikia pradėti FF 91 gamybą, o tam reikia patalpų.
Dabar kompanija pagaliau jas turi – nusipirko nuo 2001 metų mažai naudojamą „Pirelli“ pastatą. Nors jis neprimena to, apie ką svajojo „Faraday Future“, tai bent jau leis kažką gaminti.
Žurnalistai greitai pastebėjo ironiją – „Faraday Future“ ir „Pirelli“ buvo įsivėlę į finansinį ginčą dėl „zero“ prekės ženklo naudojimo.
Tiems, kurie visiškai nuvertina „Faraday Future“ pastangas, primename, kad kompanija turi komandą „Formulės E“ čempionate ir suviliojo ne vieną „Tesla“ inžinierių. Ji turi potencialo, o dabar – ir finansinių resursų tolesniems savo tikslams siekti.