Tai 4,06 m ilgio, penkerių durų elektrinis kompaktiško dydžio miesto visureigis, turintis kupė bruožų ir inovatyvių idėjų.
Gamintojo teigimu, „GT X Experimental“ įkūnija „Opel“ vertybes „vokiškas, prieinamas, įspūdingas“, kurios bus perteikiamos visiems „Opel“ ateities modeliams. Bendrovė dar praėjusį lapkritį skelbė stiprinanti savo pozicijas remdamasi veiklos strateginiu planu „PACE!“, kurio pirmasis apčiuopiamas rezultatas ir yra koncepcinis modelis „GT X Experimental“.
Techninės inovacijos plačiai visuomenei
„Opel“ dirba jau 156 metus – nuo siuvimo mašinų gamybos, vėliau dviračių iki jau 120 metų trunkančios automobilių gamybos.
„GT X Experimental“ parodo, kaip atrodys „Opel“ automobiliai 2020 metų viduryje. Gamintojo ateities automobilio vizija – kompaktiškas, vos 4,063 m ilgio miesto visureigis (ratų bazė 2,625 m, plotis 1,830 m, aukštis su antena 1,528 m). Šiuo metu kompaktiški visureigiai itin paklausūs, todėl „Opel“ sieks, kad tokie automobiliai būtų prienami dar didesniam klientų skaičiui.
„Opel“ laikydamasi strateginio veiklos plano PACE! iki 2024 metų siekia elektrifikuoti visus savo modelius. Koncepcinis „GT X Experimental“ taip pat elektrinis, turintis 50 kWh naujos kartos ličio indukcinio krovimo bateriją. Nors „GT X Experimental“ nepretenduoja tapti visiškai autonominiu automobiliu, jis turės trijų lygių autonominio vairavimo funkcijas ir galės važiuoti savarankiškai.
Projektuojant „GT X Experimental“ kiekviena funkcija buvo detaliai išanalizuota, norint išvengti nereikalingų dizaino elementų. Dizainerių komanda šį procesą pavadino „vizualine detoksikacija“.
Siluetą akcentuoja ryškios grafinės linijos, aiškiai atskiriančios viršutinę ir apatinę kėbulo dalis. Apatinė dalis nudažyta šviesiai pilka spalva, o viršutinė automobilio dalis – variklio dangtis, stiklas, stogas – yra tamsiai mėlyni. Šios dvi automobilio dalys atskirtos „Opel“ ženklui būdingu geltonos spalvos akcentu.
Panoraminis priekinis stiklas-stogas driekiasi iki užpakalinių sėdynių.
Ateities detalės
„Opel“ dizaineriai atsisakė tradicinių aštrių linijų, kurios sujungia kėbulo dalis. Visų durų viršutinė linija užmaskuota geltonos spalvos akcentu. Atsisakoma ir kitų įprastų kėbulo elementų, tokių kaip durų rankenos ir šoninio vaizdo veidrodėliai – juos pakeitė išmaniai įmontuotos mažos kameros variklio dangčio šonuose.
Vairuotojo pusėje užpakalinių durų slenkstyje išgraviruotos stilizuotos trikampio figūros, o vienoje iš jų įmontuotas nedidelis šešiakampis LED ekranas, rodantis baterijos įkrovimo lygį. 17 colių ratai atrodo daug platesni – tvirti guminiai dangčiai vizualiai padidina tamsiai mėlynų padangų dydį. Geltonos grafinės linijos ant ratlankio atkartoja geltonos spalvos kėbulo akcentus ir apgaubia elektroninį žaibo ženklelį, kuris išlieka statinis ratams besisukant.
„GT X Experimental“ pirmą kartą pademonstruos, kaip atrodys „Opel“ modeliai ateityje.
Sukurtas ir naujas priekio dizaino elementas. LED matricos priekiniai žibintai, pagalbinių sistemų jutikliai ir kamera su LED žaibo ženklu, rodančiu automobilio veikimo būseną skirtingomis spalvomis, sujungti tamsinto organinio stiklo dizaino elementu, kuris primena motociklininko šalmo apsauginį pakeliamą skydelį ir yra pavadintas „Opel Visor“. Šį po variklio dangčiu besidriekiantį elementą turės visi „Opel“ modeliai nuo 2020 metų.
Salonas sukurtas laikantis tokių pat principų kaip ir išorė – kuo mažiau nereikalingų detalių.
Pagrindinis dėmesys čia skiriamas prietaisų skydeliui „Pure Panel“, kuris atkartoja priekio dizaino elementą. Platus priekinis ekranas pasveikins vairuotoją ir parodys, kad daugybė įprastų valdymo mygtukų šiandieniniuose automobiliuose tampa nebereikalingi.
Išmaniai suprojektuotos ir ventiliacijos angos, kurios yra paslėptos už ekrano. Du ekranai kairėje ir dešinėje rodo nedidelių išorinių kamerų fiksuojamą šoninį ir galinį vaizdus. Sukurtas ir naujas vairo dizainas, kurio centre yra LED žaibo ženklas, kurio pozicija išlieka statiška, nesvarbu, į kurią pusę vairas sukamas.
Gamintojas tikisi, kad iki 2021 metų 40 proc. visų „Opel“ parduodamų automobilių sudarys būtent visureigiai.