Gamintojo teigimu, septintos kartos BMW 3 sedanas jau netrukus pasirodys keliuose – nemažą dalį testų jis jau atliko, o pastaruoju metu suko kilometrus legendinėje Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje.
Bandymai „Žaliuoju pragaru“ vadinamoje trasoje reikalingi norint sureguliuoti pakabos, vairo mechanizmo, pavarų dėžės ir variklio darbą.
Naujajame BMW 3 masės centras bus 10 mm žemesnis nei ankstesniame modelyje, svoris tarp ašių paskirstytas 50:50, o dėl panaudotų pažangių detalių bei kitų inžinerinių patobulinimų automobilį pavyko padaryti apie 55 kg lengvesnį. Tuo tarpu kėbulo standumo parametrai, gamintojo teigimu, dar geresni nei ankstesnės kartos BMW 3.
Didelę įtaką valdymo savybėms turi suprojektuota platesnė tarpvėžė (atstumas tarp vienos ašies ratų centrų) bei padidinti ratų pasvirimo kampai.
Galingiausias variklis
Po variklio dangčiu BMW pristato svarbią naujovę – atnaujintą galingiausią į serijinės gamybos BMW montuojamą 4 cilindrų variklį, turintį 258 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Nepaisant išaugusios galios, jo degalų sąnaudos teoriškai bus 5 procentais mažesnės nei ankstesniojo – tą lemia variklyje sumontuotos naujausios „Euro 6d-TEMP“ ekologijos standartus atitinkančios technologijos ir patobulinta 8 laipsnių „Steptronic“ automatinė pavarų dėžė.
Su „M Sport“ paketu montuojamas elektroniniu būdu blokuojamas diferencialas dirba išvien su stabilumo sistema „Dynamic Stability Control“ (DSC), tad posūkyje daugiau sukibimo turinčiam išorinės pusės ratui perduodama daugiau sukimo momento nei vidinės.
Išmanus diferencialas su DSC taip pat gali padėti išvengti per didelio ar per mažo automobilio pasukimo (angl. oversteer, understeer) – tam nebūtinai bus naudojami stabdžiai, kartais užteks tinkamai perskirstyti galią tarp galinių varančių ratų.
Naujajame BMW 3 pirmą kartą bus panaudota inovatyvi amortizavimo technologija: modelio spyruoklių eiga yra trumpa, tačiau amortizatoriai – itin jautrūs ir galingi. Pavyzdžiui, važiuojant per didelius greičio ribojimo kalnelius, amortizatoriai kėbulo svyravimus turi slopinti stipresne jėga nei anksčiau ir kartu geriau neutralizuoti įvairius paviršiaus nelygumus bei padidinti stabilumą posūkiuose.
„M sport“ standartas
Tokius „lift-related“ vadinamus amortizatorius gamintojas naudoja pirmą kartą, jie bus kiekvieno naujo BMW 3 standartinėje įrangoje.
Jų veikimas buvo pakoreguotas specialiam „M Sport“ pakabos paketui – „Nordschleife“ išmatuotos amortizavimo jėgos nuo standartinės pakabos skiriasi net 20 proc.
Pasirinkus „M Sport“ paketą, automobilyje sumontuojamos kietesnės spyruoklės, tvirtesni stabilizatoriai, papildomos svirtys ir kitos detalės – pavyzdžiui, 18 colių skersmens itin lengvi ratlankiai. Be to, automobilis su šiuo paketu yra 10 mm žemesnis.
„M Sport“ paketas bus siūlomas kartu su kintamos galios vairo stiprintuvo sistema „Variable Sports Steering“.
Prekyba šiuo modeliu prasidės kitų metų kovo mėnesį, o debiutas laukiamas Paryžiaus automobilių parodoje.