JAV žurnalistai netgi pareiškė, kad tai svarbiausias „Jaguar“ automobilis nuo legendinio „E-Type“ debiuto 1961-aisiais. Šis vienas labiausiai rinkoje laukiamų automobilių atvyko į Lietuvą.
Šis modelis tęsia turą po Baltijos šalis. Keturi prototipai jau lankėsi Taline, o Vilnių visiškai elektriniai miesto visureigiai pasiekė penktadienį.
Kaip ir įprasta svečiui, „I-Pace“ važinėjosi po miestą kartu su čia jau įprastais „Jaguar“ visureigiais „F-Pace“ ir „E-Pace“. Jis buvo pristatytas publikai ir žiniasklaidos atstovams.
Turi du variklius
„I-Pace“ yra varomas dviem nuolatinio veikimo magneto sinchroniniais elektros varikliais, kurie veikia efektyviau nei įprasti rinkoje indukciniai motorai.
Panašiai kaip ir „Formula E“ lenktyninių automobilių „I-Type Formula E“ varikliai, šios jėgainės išvysto 400 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. „I-Pace“ įsibėgėja per 4,8 sekundės.
Gamintojas skelbia, kad „I-Pace“ 90 kilovatvalandžių ličio jonų akumuliatoriaus įkrovimo užtektų nuvažiuoti iš Vilniaus į Klaipėdą – su visiškai įkrauta baterija elektromobilis WLTP ciklu teoriškai turėtų nuvažiuoti 480 kilometrų.
Greitojo įkrovimo stotelė baterijas 80 procentų leistų įkrauti per 40 minučių. Įkrovimui bus naudojama nuolatinė greitoji įkrova (DC, 100 kW).
„Jaguar“ taip pat atkreipia dėmesį į smagų vairavimą vingiuotoje trasoje – pastaroji savybė reta paprastai viršsvoriu pasižymintiems elektromobiliams.
Išsiskiria dizainu
Į akis krenta neįprastas „I-Pace“ dizainas. Elektromobilis gali būti komponuojamas kitaip nei automobilis su vidaus degimo varikliu, todėl anot gamintojo, yra tuo pat metu ir futuristinis, ir elegantiškas.
Be to, tai pirmasis „Jaguar“ su taip vadinamu tokio tipo kėbulu kėbulu, kai keleivių salonas pastumiamas į priekį siekiant gauti daugiau erdvės ir komforto.
Salone, kaip ir priklauso tikram šiai markei – išskirtinis dėmesys detalėms, į keleivius orientuotas erdvės išdėstymas ir kokybiškos medžiagos.
Komforto funkcijų valdymui skirta informacinė pramoginė sistema su jutikliniu ekranu.
Naujoji navigacijos sistema įvertina nustatyto maršruto topografiją, apibendrina ankstesnių kelionių įžvalgas, vairavimo stilių ir apskaičiuoja baterijos įkrovimo būseną.
Solidi bagažinė
„I-Pace“ yra vidutinio dydžio visureigis, savo matmenimis maždaug atitinkantis „Porsche Macan“.
„Jaguar“ tvirtina, kad elektromobilio komponavimo privalumai salone sukuria tiek erdvės, jog „I-Pace“ salone erdvės tiek pat, kiek XJ limuzine.
Bagažinės talpa – 656 litrai, o sulanksčius sėdimąsias vietas – 1453 litrai.
„Jaguar I-Pace“ prototipai Vilniaus „Inchcape Motors“ salone viešės iki liepos 20 dienos.
Naujojo „Jaguar I-Pace“ kaina – nuo 80 700 eurų. Dar iki Lietuvą pasiekiant pirmiesiems „Jaguar I-Pace“, jau pasirašytos pirmosios sutartys su klientais.