Tačiau skaičiuojant vienetais, parduotų „Lada“ kiekis nė iš tolo neprilygsta vakarietiškų markių eksportui. Iš Rusijos per pusmetį iškeliavo tik 16,59 tūkst. „Lada“ automobilių.
Pagrindinės rinkos – Baltarusija ir Kazachstanas.
Palyginimui, „Audi“ už Vokietijos ribų per pirmąjį 2018-ųjų pusmetį pardavė 792,3 tūkst. automobilių.
„Rusiškas „Lada“ prekės ženklas pirmauja Kazachstano naujų automobilių rinkoje. Per šešis šių metų mėnesius ten jų parduota 5,85 tūkstančio. „Lada“ tenkanti šios rinkos dalis palyginamuoju laikotarpiu išaugo nuo 17,8 proc. iki 22,4 proc.“, – teigiama „Avtovaz“ pranešime spaudai.
Eksportas į Baltarusiją per pusmetį siekė 4,21 tūkst. automobilių. Savo dalį šioje rinkoje „Avtovaz“ padvigubino – nuo 9,4 proc. iki 18,4 procento.
„Avtovaz“ savo produkciją eksportuoja į daugiau kaip 30 šalių, o didžiausios paklausos užsienyje sulaukia „Lada 4x4“ ir „Lada Vesta“ modelių automobiliai.