Karališkajame Danijos teatre vyko neįprasta premjera. Ten, kur įprastai atlikėjai pasirodo žiūrovams, žibintų šviesoje pirmą kartą pristatytas elektrinis „Audi e-tron“ prototipas, tiksliau – jo salonas ir technologijos.
Automobilis dar aptrauktas ypatinga maskuojama plėvele, tačiau saloną jau galima apžiūrėti.
Elektromobilio prietaisų skydelį juosia didelė arka su iškiliomis horizontaliomis linijomis, kurios tęsiasi nuo durelių iki durelių.
Čia integruotas „Audi“ skaitmeninis prietaisų skydelio ekranas, kuris anot gamintojo, tarsi sklendžia erdvėje, taip pat sumontuoti pasirenkamos virtualių šoninių veidrodėlių sistemos ekranai.
Padės užtikrinti saugumą
Pirmą kartą pasaulyje serijiniame modelyje debiutuojantys virtualūs šoniniai veidrodėliai, anot gamintojo, yra ne tik itin pažangi technologija, bet ir praktiškas sprendimas.
Skelbiama, kad jis užtikrins dar didesnį patogumą ir saugumą.
Vaizdas iš išorėje esančių mažų kamerų rodomas didelės raiškos 7 colių įstrižainės ekranuose, o vairuotojas gali pasirinkti norimą rodymo kampą, atvaizdą padidinti ar sumažinti.
Multimedijos valdymo sistemoje galima nustatyti tris skirtingus rodymo būdus – greitkelyje, posūkiuose ir statant automobilį.
Žada išskirtinį komfortą
Visose „Audi e-tron“ salono apdailos versijose suderinti sėdynių apmušalai, spalvos ir dekoratyviniai intarpai.
Kompanija siekė, kad elektrinio visureigio salonas atitiktų aukščiausios klasės surinkimo ir medžiagų kokybės standartus.
Prototipo atstumas tarp ašių siekia 2928 milimetrus, todėl „e-tron“ turėtų būti pakankamai erdvus.
Viduje bus penkios sėdimos vietos ir talpi bagažinė.
Salono ilgis, atstumas virš galvos, taip pat erdvė kojoms antroje sėdynių eilėje, gamintojo teigimu, yra vieni didžiausių segmente.
Gale daugiau erdvės keleiviams suteiks visiškai lygios grindys. Elektromobilio kėbulas turės geresnę garso izoliaciją nei kiti „Audi“ visureigiai.
Skelbiama, kad net ir važiuojant dideliu greičiu vėjo keliamas triukšmas salone bus vos girdimas.