Lietuvoje atnaujintas „Renegade“ bus pristatytas šių metų pabaigoje.
Rekordiniai pardavimai
„Jeep Renegade“ yra pirmasis „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncerno automobilis, sukurtas jungtinės italų ir amerikiečių komandos.
Prieš kelerius metus pirkėjams pristatytas modelis užbaigė „Jeep“ gamą. Didesnio pravažumo automobilius gamintojas dabar siūlo kiekviename rinkos segmente.
Daugiau nei 75 metus „Jeep“ gamino keturiais ratais varomus visureigius, kurie įkūnijo amerikietišką požiūrį į laisvę bei galimybę keliauti bet kokiais keliais.
Įmonės pavadinimas netgi tapo bendriniu automobilio tipo „džipas“ pavadinimu.
2017 metais naujų „Renegade“ Europoje buvo įregistruota daugiau nei 73 tūkst.
Automobilis tapo geriausiai parduodamu „Jeep“ visame senajame žemyne ir keliose didžiausiose rinkose – Ispanijoje, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Vokietijoje.
Išliko firminiai bruožai
„Jeep Renegade“ atnaujinimai nėra radikalūs – jis papildytas naujausiomis koncerno sukurtomis technologijomis.
Išskirtiniai „Renegade“ bruožai – ovalios lempos bei trapecijos formos ratų arkos – išlieka ir šių metų pabaigoje debiutuosiančiame modelyje.
Jis išsaugojo pagrindinius pirmtako bruožus ir nenutolo nuo firminio „Jeep“ stiliaus, tik tapo kiek modernesnis. Kai kuriose dizaino detalėse yra nemažai panašumų su naujuoju „Wrangler“.
Kompaktiškasis visureigis yra gaminamas su dviem pavaros tipais – priekinių ir visų keturių varančių ratų.
Pastaroji versija yra skirta tikriems bekelės mėgėjams: važiuojant mieste ir siekiant didesnės ekonomijos, galima galinius varančius ratus atjungti.
Pasukus į bekelę, „Renegade“ savybės atsiskleidžia visu pajėgumu. Jis turi specialią „Jeep“ traukos kontrolę, įkalnės įveikimo bei nusileidimo nuokalne sistemas.
Jau standartinis „Renegade“ yra patikimas bekelėje, tačiau entuziastams siūloma speciali „Trailhawk“ versija.
Tokio visureigio prošvaisa padidėja iki 210 milimetrų, ratų eiga – iki 205 milimetrų, taip pat juo galima įveikti gilesnę brastą.
Buvo atnaujinta ir saugumo įranga: pavyzdžiui, visi priekiniai žibintai (dienos šviesos, artimųjų, tolimųjų šviesų bei rūko) dabar yra LED.
Lyginant su „Xenon“, jie užtikrina apie 50 proc. geresnį matomumą, o kelią apšviečia apie 20 proc. ryškiau.
Didesnis pasirinkimas
Atnaujintoje variklių gamoje kukliausias bus 1 litro darbinio tūrio benzininis variklis, pasiekiantis 120 arklio galių (AG) ir 190 Nm sukimo momentą.
1,3 litro variklis, priklausomai nuo modifikacijos, pasiekia 150 arba 180 AG ir 270 Nm.
Dyzelinių variklių gamoje siūlomi kelių skirtingų modifikacijų, naujausias „Euro 6/D“ ekologijos normas atitinkantys 1,6 ir 2,0 litrų „Multijet II“ varikliai su moderniais SCR filtrais.
Naujieji benzininiai varikliai su turbokompresoriais pastaraisiais metais buvo aktyviai testuojami: jais įveikti net 5 mln. kilometrų, o analizei bei testams be automobilio skirta apie 135 tūkst. valandų.
Varikliai gali būti poruojami su šešių laipsnių mechanine arba dviejų sauso tipo sankabų devynių laipsnių automatine pavarų dėžėmis.