Per paskutiniuosius 17 metų Europoje buvo parduota daugiau nei 400 tūkst. „Santa Fe“ visureigių.
Korėjos kompanija atkreipė dėmesį į 6 dalykus, dėl kurių, kaip teigiama, naujos kartos modelis turėtų būti geresnis už pirmtaką.
Drąsesnis dizainas
Naujojo „Santa Fe“ kėbulo dizainas, anot gamintojo, atrodo drąsiau.
Priekyje yra gamintojo firminės laiptuotos grotelės, o jas papildo dvigubi žibintai: viršuje esančios dienos ir žemiau sumontuotos pagrindinės LED šviesos.
Dinamišką siluetą esą išryškina glotni stogo linija ir kita aštri linija einanti per visą šoną nuo priekinių iki galinių žibintų.
Gale įspūdį turėtų sustiprinti nauji žibintai ir kitoks buferio dizainas.
Daugiau erdvės
Skelbiama, kad salonas bus erdvesnis, o be to jame užtikrintas geresnis matomumas. Galinis šoninis langas yra 41 proc. didesnis, o antra ir trečia sėdynių eilės erdvesnės.
Vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis galės naudotis sėdynėmis, kurios reguliuojamos 10 krypčių.
Antrojoje eilėje erdvė kojoms padidėjo 38, o trečioje eilėje galvai – 22 milimetrais.
Tylesnis važiavimas
„Hyundai“ tvirtina, kad naujojo „Santa Fe“ pakaba dabar yra švelnesnė ir geriau reaguoja į smūgius bei vibracijas nelygiuose keliuose.
Visa pakaba yra standesnė, o amortizatoriai sumontuoti statesniu kampu, kad didesnė jų eiga suteiktų daugiau komforto.
Atnaujinta variklių gama turėtų užtikrinti švelnesnį garsą, o vertikalūs amortizatoriai suteikti stabilumo kelyje.
Triukšmą taip pat mažins sustiprintos durų apdailos ir papildomos izoliacinės medžiagos grindyse.
Naujos kartos įranga
„Hyundai Santa Fe“ siūlo naujus saugumo sprendimus. Pavyzdžiui, gale sėdinčiu keleivių įspėjamoji sistema su ultragarso jutikliais stebi judesius galinėse sėdynėse, o vairuotojas įspėjamas, jei gale liko sėdėti vaikai arba augintiniai.
Saugaus išlipimo asistentas apsaugo nuo situacijų, kai galinės durys atidaromos, neįsitikinus, kad saugu.
Sistema atpažįsta, kad iš galo atvažiuoja kitas automobilis ir laikinai užrakina duris, kol išlipti nėra saugu.
Susidūrimo išvengimo asistentas naudoja priekyje esančius radarus ir kameros jutiklius. Sistema praneša vairuotojui apie avarines situacijas, o jei to prireikia – stabdo.
Artėjančios kliūties perspėjimo sistema sumažina susidūrimo tikimybę siauruose ir prasto matomumo ruožuose, kai važiuojama atbulomis.
Ji ekrane ir garsu perspėja apie artėjančias transporto priemones.
Patobulinta varomųjų ratų sistema
Naujajame „Santa Fe“ modelyje sumontuota keturių varomųjų ratų sistema HTRAC, kuri paskirsto galią, priklausomai nuo ratų sukibimo ir automobilio greičio.
Ji padeda vairuotojui, kai sninga, esant šlapiai kelio dangai arba įprastomis situacijomis, kai tiesiog suteikia daugiau stabilumo posūkiuose.
Sistema nuolat paskirsto galią visiems keturiems ratams, kad užtikrintų optimalų sukibimą įvairiomis kelio sąlygomis.
„Hyundai“ tikina, kad skirtingai nei kitų gamintojų mechaninės keturių varomų ratų sistemos, HTRAC kontroliuoja kiekvienam ratui tenkančią galią ir stabdymo jėgą.
Ant slidžios kelio dangos, sistema padeda vairuotojui ir į visus keturis ratus galią perduoda automatiškai.
Didesnis projektuojamas ekranas
Naujasis „Santa Fe“ yra pirmasis „Hyundai“ modelis su išsamiu projektuojamu ekranu (HUD) ant priekinio stiklo.
Jame vaizduojama visa reikalinga informacija, o vairuotojas gali sutelkti visą dėmesį į kelią.
Vaizdas projektuojamas 8 colių skersmens plote ir matomas iš dviejų metrų atstumo. Jo ryškumas esą bus geriausias klasėje – 10 tūkst. liuksų.
Projektuojamo ekrano kampą ir aukšti galima reguliuoti pagal tai, ko reikia vairuotojui.
Jame rodomas greitis, navigacijos pranešimai, degalų kiekis ir saugumo sistemų bei vairavimo asistentų įspėjimai.