„Jeigu ieškovė būtų žinojusi, kad automobilyje įdiegta programinė įranga, skirta klastoti išmetamųjų teršalų bandymų rezultatus, ji nebūtų pirkusi to automobilio“, – nurodoma teismo sprendime, kurį cituoja pirkėjai atstovavusi advokatų kontora „Poduschka“.
Jeigu apeliacinis teismas nepanaikins sprendimo, automobilį pardavęs prekybininkas turės atsiimti 2012 metais už 26,5 tūkst. eurų parduotą automobilį ir pirkėjai grąžinti šią sumą bei palūkanas, tai yra iš viso 29 tūkst. eurų.
Pasak ieškovės advokatų, tai palankiausias sprendimas, kurį Austrijos teismai iki šiol yra priėmę automobilių pirkėjų iškeltose bylose.
2015 metų rudenį „Volkswagen“ pripažino, jog 11 mln. visame pasaulyje parduotų dyzelinių automobilių – o tai daugiausia buvo „Volkswagen“ markės automobiliai, nors tarp jų buvo ir „Audi“, „Porsche“, „Škoda“ bei „Seat“ markių transporto priemonių, – buvo įdiegusi vadinamuosius išderinimo įtaisus, kad šios transporto priemonės atliekant jų taršos bandymus atrodytų ekologiškesni negu iš tikrųjų yra.
Ši krizė „Volkswagen“ jau atsiėjo daugiau kaip 25 mlrd. eurų, kuriuos teko skirti automobilių išpirkimui, baudoms ir kompensacijoms. Taip pat buvo suduotas didžiulis smūgis reputacijai.