Universalas siluetas yra žemas ir gamintojo, teigimu, primena kupė. Priekyje išsiskiria LED žibintų vertikalios linijos, o papildomos elegancijos suteikia žemi šoniniai langai ir durys be langų rėmų.
Galinė žibintų juosta yra tamsi, o joje sumontuotos LED šviesos.
Žada patogumą ir praktiškumą
Svarbiausi 508 SW salono komponentai yra kompaktiškas vairas, 10 colių įstrižainės jutiklinis ekranas ir 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis.
Interjero apdailai naudojama natūrali arba dirbtinė oda, satino chromas, juodas lakas, „alcantara“ ir natūrali mediena.
Salone gali būti montuojamos elektra valdomos priekinės sėdynes su pneumatine 8 taškų masažo sistema. Galinės sėdynės atlošą galima nuleisti iki 27 laipsnių.
Didelis panoraminis stoglangis garantuoja gerą natūralų apšvietimą.
Pagrindinė daiktadėžė talpina du 1,5 litrų butelius, o durų kišenės – 1 litro butelius. Be to, centrinėje konsolėje yra du puodelių laikikliai ir 6,4 litrų talpos dėtuvė su aušinimu.
Įrengta dar viena dėtuvė po centrine konsole, kurioje, priklausomai nuo versijos, gali būti bevielio telefono kroviklio vieta.
Bagažinės talpa su uždanga yra 530 litrų. Nuleidus galines sėdynes bagažinės su lygiomis grindimis ji siekia iki 1780 litrų. Elektra valdomą bagažinės dangtį galima atidaryti pulteliu ar mostelėjus koja.
Pakrovimą turėtų palengvinti žemas slenkstis. Jos aukštis siekia 63,5 centimetro.
Patobulino saugumo technologijas
„Peugeot 508 SW“ modelyje įdiegtos vairuotojo pagalbos sistemos, kurios atitinka „EuroNCAP“ saugos kriterijus.
Automobilyje yra infraraudonųjų spindulių naktinio matymo sistema, automatinė avarinio stabdymo sistema, aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema, vairuotojo išsiblaškymo įspėjamasis įrenginys, automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas.
Taip pat buvo išplėstas kelio ženklų aptikimas, įrengta adaptyvioji greičio palaikymo bei valdymo sistema su sustabdymo ir startavimo funkcija, aktyvioji nematomų zonų stebėjimo sistema, 360 laipsnių kamera ir patobulinta automatinė statymo pagalbos sistema.
Lyginant su pirmtaku naujasis modelis yra 70 kilogramų lengvesnis, o jo kėbulas – standesnis. Tai turėtų užtikrinanti geresnį automobilio stabilumą ir valdomumą.
Be to, galima nustatyti automobilio pakabą ir dinamiką, pasirenkant iš keturių skirtingų važiavimo režimų. Nauja daugiasvirtė galinė pakaba svertais turėtų užtikrina tikslesnį valdymą.
Siūlys ekonomiškus variklius
„Peugeot 508 SW“ komplektuojamas su dviem naujos kartos benzininiais ir trimis dyzeliniais varikliais. Taip pat tai yra pirmasis modelis, kuris mūsų rinkoje siūlomas tik su 8 pavarų automatine pavarų dėže.
Pirkėjai galės rinktis 180 arba 225 AG galios benzininius variklius. Universalui taip pat skirti trys dyzeliniai varikliai, kurių galios diapazonas siekia nuo 130 iki 180 AG.
Antrojoje 2019 metų pusėje taip pat bus galima rinktis hibridinę versiją. Jos važiavimo elektra nuotolis sieks 50 kilometrų. Idant būtų išlaikytą bagažinės talpa, akumuliatoriai bus sumontuoti po galine sėdyne.
Naujasis „Peugeot 508 SW“ bus gaminamas Prancūzijos mieto Mulhauso gamykloje.
Pirmasis automobilio pristatymas įvyks rugsėjo mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje, o 2019 metų pradžioje naująjį modelį jau bus galima įsigyti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.