Siekdama pasirengti tokiam augimui, bendrovė šiandien pristatė dviejų naujų pagrindinių objektų planus.
Jie apima naują pastatą šalia pagrindinės automobilių gamyklos serijinei kuro elementų blokų gamybai plėsti ir naują liniją aukšto slėgio vandenilio talpoms gaminti.
Vykstant reakcijai tarp vandenilio ir deguonies, kuro elementų blokuose generuojama elektros energija, kuri tiekiama į vidaus sistemas ir yra varomoji FCEV automobilių jėga.
Siekiant mažinti sistemos savikainą ir patenkinti augančią kuro elementais varomų elektromobilių paklausą, būtina plėsti abiejų komponentų gamybos mastą.
Plečia infrastruktūrą
Siekdama padidinti kuro elementų blokų gamybos pajėgumus „Toyota“ perkels ją iš Tojotos mieste įsikūrusios „Honsha“ cecho į naują moderniai įrengtą aštuonių aukštų pastatą, kuris yra tos pačios gamyklos teritorijoje.
Aukšto slėgio vandenilio talpos bus gaminamos naujoje specialioje gamybos linijoje, kuri įrengtą Mijoši mieste (Aičio prefektūra) esančioje gamykloje.
Anksčiau vandenilio talpos buvo renkamos „Honsha“ gamykloje mažesnėmis partijomis.
„Toyota“ vandenilio talpos pagamintos iš ypač storo anglies pluošto ir, anot kompanijos atstovų, yra atsparios bet kokiam poveikiui.
Naujos vandenilio talpų gamybos linijos Šimojamos gamykloje įrengimo darbai dar tik prasideda.
Naujo kuro elementų blokų gamybos pastato statyba jau baigtą, o dabar pradedami vidaus įrengimo darbai. Gamybos pradžia numatyta apie 2020 metus.