Kompanija kasmet skelbia geriausiųjų atstovybių sąrašą. Tai atstovybės, kurios geriausiai laikosi nustatytų gamintojo gairių, užtikrina kokybišką „Nissan“ klientų aptarnavimą ir tinkamai atstovauja pačiam ženklui. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia keturiolika „Nissan“ atstovybių.
„Tokio lygio apdovanojimas įrodo, kad įmonė puikiai įgyvendina gamintojo programą ir atitinka visus reikalavimus, – komentavo „Fakto Autocentras“ vadovas Donatas Rutkauskas.
Jis pažymėjo, kad pastaraisiais metais „Nissan“ skiria daug dėmesio klientams, todėl skiriant geriausio apdovanojimą, atsižvengiama į jų atsiliepimus tiek perkant automobilį, tiek apsilankius servise.
Nuo 2005 metų veikianti „Nissan“ atstovybė „Fakto autocentras“ 2014 metais pripažinta geriausia Skandinavijos ir Baltijos šalių regione, o jos darbuotojai ne kartą apdovanoti geriausiais serviso ir pardavimų kategorijose.
Šių metų „Nissan“ atstovybių suvažiavime šios atstovybės darbuotojas Remigijus Akmenskas išrinktas geriausiu serviso priėmėju Baltijos šalyse.