Griežtos nuostatos pavyko laikytis tik iš dalies – praėjusiais metais sezono „Confederate P-51“ modelio pagrindu kompanija dar pagamino 35 itin efektingo dizaino „Warhawk“ motociklus.
„Curtiss“ tvirtina, kad tai tikrai buvo paskutinis jų gaminys su vidaus degimo varikliu.
Naują istorijos puslapį kompanija verčia su pirmuoju elektriniu prototipu.
Du motorai
„Zeus“ motociklas, anot kompanijos atstovų, yra galingų tokio tipo modelių ateitis.
„Curtiss“ inžinieriai jau kurį laiką dirba su „Zero Motorcycles“ ruošdami sportiškam motociklui tinkamą jėgainę. Buvo kalbama apie brangų iki 30 tūkst. dolerių (25 tūkst. eurų), kurį amerikiečiai ketino pavadinti „Hercules“.
Kol kas neaišku, ar jis bus gaminamas kartu su „Zeus“. Šis modelis kol kas tik prototipas ir išsamūs techniniai duomenys kol kas neatskleidžiami.
Motociklas turi du elektros motorus, kurie suka vieną varantįjį veleną. Tokiu būdu bus imituojamas dviejų cilindrų V formos vidaus degimo variklio darbas.
Įspūdinga galia
Maksimali dviejų elektros motorų galia sieks 170 AG, o didžiausias sukimo momentas – 394 Nm.
Motociklas aprūpintas moderniais amortizatoriais, dviejų diskų priekiniais stabdžiais, anglies pluošto kompozicinių medžiagų ratlankiais, šviesos diodų žibintais, o prietaisų skydelio vietoje sumontuota planšetė.
Vienintelė problema vairuotojui galėtų būti tik neįprastos formos sėdynė.
„Curtiss“ serijinę „Zeus“ elektrinio motociklo gamybą ketina pradėti 2020 metais.