Dar prieš oficialų jo pristatymą gamintojas parodė interjero nuotraukas, o greitai internete pasklido ir išorės dizaino iliustracijos.
Neįprastas kėbulas
Žvelgiant į kėbulo linijas nesunku atpažinti didžiojo „Mercedes-Benz GLS“ visureigio bruožus, tačiau yra ir svarbių skirtumų.
Šis modelis panašesnis į padidinto pravažumo sedaną – jo bagažinė pastebimai atskirta nuo bendros kėbulo erdvės. Tokia neįprasta forma „Ultimate Luxury“ pastebimai skiriasi nuo kitų prabangių visureigių.
Priekyje labiausiai pastebimos radiatoriaus grotelės su vertikaliomis juostomis ir trijų sekcijų žibintai. Kėbulo apdailoje gausiai naudojamas visureigiams įprastai nebūdingas chromas.
Viduje viskas aptraukta šviesia oda, taip pat gausiai panaudotos rožinio-auksinio atspalvio apdailos detalės.
Gamintojas skelbia, kad tai bus visureigis, kurį valdys ne pats jo savininkas, o samdytas vairuotojas. Todėl ypatingas dėmesys buvo skirtas keleivių patogumui.
Neatsitiktinai gale itin daug erdvės, o reguliuojant sėdynių atlošus, kitaip nei daugumoje prabangių sedanų, jų pagrindai nejuda.
Įspūdinga galia
Visgi svarbiausia žinia, kurią pristatydami šį modelį nori pranešti „Mercedes-Maybach“ atstovai, susijusi su jėgaine.
Koncepciniame modelyje sumontuoti net keturi elektros motorai, kurių bendra galia siekia 750 AG. Maksimalus automobilio išvystomas greitis bus apribotas iki 250 km/val.
Skelbiama, kad akumuliatorių baterijos sumontuotos dugne ir talpina iki 80 kilovatvalandžių elektros energijos. Tokių atsargų turėtų užtekti įveikti šiek tiek didesnį nei 300 kilometrų atstumą.
Visureigis bus aprūpintas naujos kartos greitojo įkrovimo technologija, kuri leis naudoti iki 350 kW galios stoteles.
Tai reiškia, kad maždaug per penkias minutes bus galima įkrauti energijos, kurios užteks 100 kilometrų.
Prabangus visureigis labai primena dar 2009 metais pristatytą „Aston Martin Lagonda“ konceptą. Pastarasis taip pat buvo sukonstruotas ant „Mercedes“ platformos ir turėjo sedano tipo kėbulą.