Vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje teigia, kad pardavimai per pirmuosius tris šių metų mėnesius augo visose pagrindinėse rinkose bei pasiekė 1,05 mln. vienetų.
PSA generalinis direktorius Carlosas Tavaresas kovo mėnesį teigė besitikįs, kad koncernas šiemet iš viso parduos 4 mln. automobilių.
Kompanija pernai tapo antru didžiausiu automobilių gamintoju Europoje po „Volkswagen“, iš „General Motors“ įsigydama „Opel“ ir „Vauxhall“ prekės ženklus.
Atmetus „Opel“ ir „Vauxhall“ rodiklius, „Citroen“, „Peugeot“ ir prabangių automobilių prekės ženklo DS pardavimai pašoko 13,3 proc., iki 10,2 mlrd. eurų.
C. Tavaresas taip pat žadėjo pagerinti pardavimus Kinijoje, kuri buvo silpnoji viso PSA koncerno vieta - 2017-aisiais pardavimai šalyje buvo kritę net 37 proc. Per pirmus tris mėnesius PSA fiksavo nežymų pardavimų Kinijoje prieaugį - 1,8 proc.
Tuo tarpu didžiausioje PSA rinkoje Europoje pardavimai pašoko 8,7 proc., daugiausia dėl solidžių „Peugeot“ markės pardavimų. Įskaičiuojant „Opel“ ir „Vauxhall“ markes, pardavimai Europoje pašoko 65,7 proc., iki 770 tūkst. vienetų.