Tai – įspūdingais techniniais duomenimis pasižymintis „Levante Trofeo“. Šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sek. ir išvystys maksimalų 300 km/val. greitį.
Elegantiški patobulinimai
„Maserati“ skelbia, kad kuriant „Trofeo“ modifikaciją, automobilio išorė buvo patobulinta nežymiai: smulkios detalės ant priekinio, galinio buferių bei oro paėmimo angų skirtos tam, kad dar labiau išryškintų sportišką charakterį.
Visureigio siluete išsiskiria 22 colių skersmens ratlankiai, kuriuos galima pasirinkti matinės arba blizgios spalvų. Tai – didžiausi kada nors ant „Maserati“ automobilio montuoti ratlankiai.
„Levante Trofeo“ įdiegti šviesos diodų žibintai, išmetimo sistemos antgaliai nudažyti tamsiai, priekinės radiatoriaus aušinimo grotelės – juodos, durų rankenėlės – kėbulo spalvos.
Stabdžių apkaboms galima rinktis raudoną, mėlyną, juodą, sidabrinę ir geltoną spalvas. „Trofeo“ logotipas pritvirtintas ant galinio statramsčio.
Dėmesys detalėms
Apsiūtų sportinių sėdynių medžiaga – aukščiausios kokybės natūrali oda, pasirinktinai komplektuojama juodos, raudonos arba rusvos spalvos.
Siūlių spalva – visada kitokia nei odos, o ant galvos atramų stilingai išsiuvinėtas „Trofeo“ logotipas.
Visureigio prietaisų skydelis bei pavarų perjungimo svirtelės padengti anglies pluoštu, o kilimėliuose įsiūtas metalinis „Trofeo“ logotipas. Jis randamas ir multimedijos meniu, stilizuotame specialiai šiam modeliui.
Standartinėje komplektacijoje taip pat yra 1 280 vatų galios, 17 garsiakalbių „Bowers & Wilkins“ erdvinio garso sistema.
Skaičių magija
„Levante Trofeo“ turi vieną galingiausių variklių, kada nors sumontuotų į „Maserati“ automobilį.
Tai „Ferrari“ gamykloje rankomis surinktas dviem turbinomis aprūpintas 3,8 litro V8 tipo motoras variklis, išvystantis 590 AG galią (ties 6 250 aps./min.) bei 730 Nm sukimo momentą (prie 2 250 aps./min.).
Šio variklio efektyvumas – iš vieno litro darbinio tūrio išgautos net 156 arklio galios – yra geriausias kada nors pasiektas „Maserati“ rezultatas.
„Maserati Levante Trofeo“ inžinieriai taip pat didžiuojasi galios ir masės santykiu – vienai arklio galiai tenka tik 3,6 kilogramo.
Toks sportiniuose automobiliuose pasiekiamas parametras leidžia kiek daugiau nei 2 tonas sveriančiam visureigiui pasiekti maksimalų 300 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,9 sek.
Kontroliuojama galia
Gamintojas skelbia, kad visureigio svorio balansas beveik idealus – 51:49.
Siekiant pabrėžti sportišką šio „Maserati“ charakterį, prie kituose „Levante“ modeliuose esančių važiavimo režimų naujajame „Trofeo“ pridėtas dar vienas.
Jis variklio reakciją padaro staigesnę, atveria specialius vožtuvus išmetimo sistemoje, pagreitina pavarų perjungimą, sužemina pakabą ir optimizuoja keturių ratų pavaros darbą.
„Corsa“ režimas taip pat leidžia pasinaudoti staigaus pajudėjimo iš vietos funkcija.