Nelabai praktiškas, bet įspūdingų formų visureigis mūsų šalyje sudomino šimtus vairuotojų.
Visame pasaulyje buvo parduota apie 200 000 pirmosios kartos BMW X4 modelių. Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje jų buvo parduota apie 500 – tai 11 procentų nuo visų BMW pardavimų šiose valstybėse.
O Ženevos automobilių parodoje BMW pristatė antrosios kartos X4.
Tiesa, šis oficialus pristatymas nebuvo didelė staigmena – neoficialiai mašina išrinktųjų ratui buvo parodyta pačioje praėjusių metų pabaigoje.
Todėl pirkėjams naujo modelio ilgai laukti neteks. X4 pirkėjus Lietuvoje pasieks šių metų liepą ir jau žinoma jo kaina – nuo 49 250 eurų.
Sportiškesnis X3 brolis
X4 dalijasi ta pačia platforma su naujuoju X3. Visureigis, lyginant su pirmtaku, padidėjo: kėbulo ilgis išaugo iki 4 752 mm (+81 mm), ratų bazė – iki 2 864 mm (+54 mm), o plotis – iki 1 918 mm (+37 mm).
Priekyje atpažįstamos firminės dvigubos BMW radiatoriaus grotelės, o LED kartu su rūko žibintais. Automobilio stogo linija tapo žemesnė 3 mm. Bagažo skyriaus talpa liko tokia pati, kaip ir ankstesniojo X4 (F26) – 525 l.
Galinė sėdynė dalijama į tris atsilenkiančias dalis proporcijomis 40:20:40. Visos jos gali būti nulenktos naudojant bagažinėje esančius mygtukus, tuomet krovinių skyriaus talpa išauga iki 1430 l.
Galinėje X4 dalyje pastebimi L formos LED žibintai, o du išmetimo vamzdžiai bus montuojami su visais varikliais. Taip pat standartinėje įrangoje bus montuojamas automatiškai pasikeliantis bagažinės dangtis.
Galingi ir dar galingesni
X4 bus galima individualizuoti pasirenkant „xLine“, „M Sport“ bei „M Sport X“ paketus, o „BMW Individual“ detalės šiame visureigyje bus siūlomos pirmą kartą.
X4 siūlomi varikliai - vien galingi arba dar galingesni. Akivaizdu, kad BMW nenusiteikę taupyti galios sąskaita.
Prekybos pradžioje pirkėjai galės rinktis iš dviejų benzininių „xDrive 20i“ su 184 AG arba „xDrive 30i“ su 252 AG bei dviejų dyzelinių „xDrive 20d“ su 190 AG arba „M40d“ su 326 AG variklių, o nuo rugpjūčio pasirinkimo galimybes padidins M40i (360 AG) bei „xDrive 30d“ modifikacijos (265 AG).
Visi X4 modeliai jau standartinėje įrangoje turės aštuonių laipsnių automatinę „Steptronic“ pavarų dėžę su perjungimo svirtelėmis už vairo bei „BMW xDrive“ visų varančių ratų sistemą.
Galingiausi BMW X4 M40i iki 100 km/val. įsibėgės per 4,8 sek., o M40d – per 4,9 sek.
„M Performance“ modeliuose bus montuojami ne tik galingi varikliai, bet ir speciali pakaba bei diferencialas, užtikrinantis maksimalų galios perdavimą daugiausia sukibimo turintiems ratams.
Dėl „BMW EfficientLightweight“ technologijų 50 kg sumažėjęs visureigio svoris bei pažemintas jo masės centras, o svoris paskirstytas 50/50.
Daug papildomos įrangos
BMW X4 papildomos įrangos sąrašas gerokai papilnėjo. Joje yra funkcijų valdymas gestais, patobulintas balso atpažinimas, projekcinis ekranas ant priekinio stiklo „BMW Head-Up Display“.
„Driving Assistance Plus“ įrangos pakete yra naujos kartos aktyvi kruizo kontrolė su pagalba eismo spūstyse, kontroliuojanti automobilio judėjimą nedideliu greičiu be vairuotojo įsikišimo.
„Parking Assistant Plus“ padės statant automobilį į stovėjimo vietą – ji gali projektuoti panoraminį bei erdvinį vaizdą iš viršaus.
Atsinaujino ir automobilio raktelis – naujasis X4 savininkus pasieks kartu su išmaniuoju rakteliu, su įmontuotu spalvotu LCD ekranu. Be pagrindinių atrakinimo ir užrakinimo funkcijų juo galima valdyti ir daugelį kitų.
Naujasis modelis standartiškai turės LED galinius žibintus, o priekyje – LED dienos ir trumpųjų bei ilgųjų šviesų žibintus.