Kol kas automobilis pristatomas kaip koncepcinis modelis, bet gamybos liniją jis turėtų pasiekti bemaž nepasikeitęs.
BMW jau neslepia bandantys naujosios 8 serijos dvidurius kupė bei kabrioletus ir nėra abejonių, kad prabangiausias sportinis modelis turės ir sportiškiausią M versiją.
Pirmas užuominas į šį modelį BMW pateikė dar pernai, ypač prabangių automobilių parodoje „Concours d’Elegance“ ir panašu, kad gamybai ruošiamas automobilis išlaikys šio modelio linijas.
BMW patvirtino, kad M8 ir žiedinėms lenktynėms skirtas M8 GTE yra tobulinami kartu. 4 litrų V8 varikliu varomas M8 GTE turi daugiau nei 500 AG, todėl panašių duomenų galima tikėtis ir iš gatvėms skirto M8.
Tiesa, pristatymo metu BMW atstovai neatskleidė planuojamų M8 techninių duomenų, tik užsiminė, kad jis „neabejotinai bus ištroškęs kelio“.
Ženevoje pristatytas M8 kėbulas yra keturduris kupė, išsiskiriantis itin aptakiu siluetu ir labai žema vairuotojo sėdėjimo pozicija. Taip pat originalus jo išvaizdos akcentas - sportinius modelius primenantys geltoni priekiniai žibintai.
Galinė modelio dalis jau sulaukė palyginimų su „Aston Martin“ tipišku glotnumu dėl kuo geresnių aerodinaminių savybių, bet ryškus priekio siluetas neleidžia abejoti, kad tai - grynakraujis BMW.
Po 20 metų pertraukos atgimstanti BMW 8 serija gamintojo gamoje pakeis 6 seriją ir greičiausiai nepralenks jos dydžiu. Bet galima suprasti BMW sprendimą naująjį modelį pavadinti aukštesniu skaičiumi.
Tai pirkėjams suteikia didesnės prabangos ir aukštesnės kokybės įspūdį, o gamintojui tuo pačiu leidžia kilstelėti kainą. Tiesa, kol kas BMW nepranešė, kiek kainuos būsimieji 8 serijos modeliai.
Gamybai paruoštos BMW 8 serijos debiuto galima tikėtis rudenį vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje.