Nuo pat gamybos pradžios 1957 metais „Sportster“ modelius iš naujo kurdavo tiek „Harley– Davidson“, tiek ir patys savininkai.
Motociklas galėjo tapti „bobber“, „chopper“, „scrambler“ ar net „Cafe racer“ stiliaus pavyzdžiu. Jis yra „flat track“, traukos ar žiedo lenktynių herojus ir tuo pačiu pirmas motociklas tiems, kurie ieško individualaus stiliaus modelio.
Išskirtinis „Iron 1200“ ir „Forty-Eight Special“ bruožas – degalų bako išvaizda. Ant jų galima pamatyti 1970-iesiems būdingas spalvotas linijas, šriftus ir grafikos elementus.
„Iron 1200“
Kalbant apie „Iron 1200“ reikia pradėti nuo galios. Jo 1202 kubinių centimetrų darbinio tūrio V formos variklis išvysto 36 proc. didesnį sukimo momentą (99 Nm prieš 73 Nm) nei „883 Evolution“ jėgainė. Pastaroji sumontuota modelyje „Iron 883“.
Sumontuotas glotnus juodas vairas, kuris iškeltas 22 centimetrus. Jo plotis yra 81 centimetras, taigi motociklininkas sėdi krumpliais į priekį.
Tamsų stikliuką virš priekinio žibinto žibinto įkvėpė „West Coast“ stilius, kuris puikiai dera su aukštu vairu. Vienvietė sėdynė įsilieja į galinį sparną ir prilaiko motociklininką.
Klasikinis 12 litrų talpos „Sportster“ bakas turi įvairiaspalvius grafikos elementus.
Jį galima pasirinkti juodos, raudonos ir baltos spalvos, kuri kontrastuoja su juodu stikliuku.
Variklis nudažytas pagal populiarius spalvų derinius. Juodos spalvos viršus ir apačia, išmetimo vamzdžiai, šoniniai dangteliai bei blizgūs kėliklių vamzdeliai, kurie suteikia V formos varikliui siluetą.
„Iron 1200“ turi juodus 9 stipinų ratus (19 colių skersmens priekyje ir 16 colių gale) ir tvirtą diržinės pavaros apsaugą.
Standartinėje įrangoje yra apsaugos sistema ir automatinė stabdžių antiblokavimo sistema.
„Forty-Eight Special“
„Forty-Eight Special“ priekyje sumontuota 13 centimetrų pločio padanga, kurią apglėbia beveik 5 centimetų storio šakės. Pastarosios įtvirtintos į kaltinius trišakius.
Taip pat įrengtas 18 centimetrų aukščio vairas.
8,3 litro bakas išpuoštas ryškiomis horizontaliomis juostomis, kurios išdėstytos aplink „Harley-Davidson“ užrašą. Jį taip pat galima pasirinkti juodos, raudonos ir baltos spalvos.
„Evolution 1200“ variklis turi juodas cilindro galvutes ir chromuotus variklio dangtelius bei išmetimo vamzdžius. Tuo metu kėliklių vamzdeliai yra blizgūs.
Padangos užmautos ant juodų lengvo lydinio 9 stipinų 16 colių ratų.
Standartinėje „Forty-Eight Special“ įrangoje taip pat yra apsaugos sistema ir automatinė stabdžių antiblokavimo sistema.