Šiuo skaičiumi Štutgarte įsikūrusi sportinių automobilių gamintoja dar keturiais procentais viršijo 2016 m. pardavimo rekordą. Puikius metus teigia fiksavę ir gamintojo atstovai Lietuvoje.
Lietuviai rinkosi visureigius
Kaip ir pasaulyje, taip ir Lietuvoje daugiausiai buvo parduodama „Cayenne“ ir „Macan“ automobilių.
Pirkėjai 2017-aisiais taip pat rinkosi ir lenktynių trasai tinkančius 911, „Boxster“ ar „Cayman“ modelius. Pavyzdžiui, 911 modelio pernai parduota 14 automobilių.
Pardavėjų duomenimis, limuzino klasės sedanas „Porsche Panamera“ pernai Lietuvoje buvo populiariausias savo klasėje, jų buvo parduota net 29.
„Matydami augantį rinkos potencialą, panašių rezultatų tikimės ir šiemet“, – sakė Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Populiariausias – naujas modelis
Pasauliniu mastu milžiniškas augimas pasiektas klientams pristačius apie 28 tūkst. naujų „Panamera“ modelių – 83 proc. daugiau, lyginant su praėjusiais metais. Tai nestebina, nes 2016-aisiais buvo pristatyta ir 2017-aisiais daugeliui klientų atgabenta naujos kartos „Panamera“.
Išaugo ne tik „Panamera“, bet ir 718 modelių paklausa.
Per praėjusius metus 6 proc. išaugo sportinių automobilių su viduryje įrengtu varikliu pardavimas – maždaug 25 tūkst. tokių modelių išriedėjo pas naujus šeimininkus.
Susižavėjimas 911 taip pat neišblėso: 2017 m. daugiau nei 32 tūkst. transporto priemonių buvo pristatytos klientams visame pasaulyje. Geriausiai parduodamas visureigis – „Macan“, jų parduota daugiau kaip 97 tūkst. (+2 proc.).
Kinija – didžiausia rinka
Kinija ir toliau išlieka didžiausia „Porsche“ rinka: pristačius daugiau nei 71 tūkst. automobilių, praėjusiais metais pardavimai šioje šalyje išaugo dešimčia procentų. Po sėkmingų praėjusių metų, toliau stebimas sėkmingas augimas tiek JAV (+2 proc.), tiek Europoje (+2 proc.).
„2018 m. pagrindiniams prekybos regionams JAV ir Kinijai bus pristatytas naujasis „Cayenne“, o tai žada dar didesnį pardavimo augimą“, – teigė „Porsche“ pardavimų ir marketingo vadovas Detlevas von Platenas, pridurdamas, kad prekės ženklo išskirtinumas išliks svarbiausiu bendrovės prioritetu ateityje.2018 m. kompanija išsikėlė tikslą išlaikyti praėjusiais metais pasiektus rodiklius.