„Mégane R.S.“ taps pirmuoju šio segmento modeliu su visų vairuojamųjų ratų sistema. Važiuojant nedideliu greičiu, galiniai ratai yra pasukami priešinga priekiniams ratams kryptimi, taip užtikrinant tikslesnį posūkių įveikimą.
Važiuojant didesniu kaip 60 km/val. greičiu („Race“ režimu – didesniu kaip 100 km/val.), galiniai ratai pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip padidinant važiavimo stabilumą ir užtikrinant sportiškesnį valdymą.
Gamintojas pabrėžė, kad lenktynių trasoje ši sistema padeda įveikti posūkius maksimaliai tikslia trajektorija ir itin anksti pradėti greitėti.
Naujasis „Megane R.S.“ komplektuojamas su „Sport“ arba „Cup“ važiuokle, turinčia skirtingus pakabos nustatymus. Juose skiriasi spyruoklės, amortizatoriai ir stabilizatorių standumas. Skirtingos versijos turėtų leisti klientams pasirinkti norimą valdymo charakterį.
Amortizatorių eigos ribotuvai
Dar viena „Megane R.S.“ naujovė yra „Renault Sport“ padalinio specialistų sukurti amortizatoriai su hidrauliniais eigos ribotuvais. Ši ralio automobiliuose naudojama technologija turi amortizatorius, kurių viduje sumontuotos papildomos hidraulinės kameros.
Kai amortizatoriaus eiga pasiekia ribą, atsiveria papildomas vožtuvas, sugeriantis smūgio jėgą. Taip išskaidoma energija, kuri nenukreipiama atgal į ratą (kaip įprastuose amortizatoriuose), todėl hidrauliniai ribotuvai leidžia išvengti smūgių ir šokčiojimų, užtikrinant maksimalų rato ir kelio kontaktą.
„Renault“ skelbia, kad ši technologija ne tik padidina komfortą važiuojant per greičio ribojimo kalnelius, duobes ir kitus didelius kelio nelygumus, bet ir užtikrina stabilesnį važiavimą dideliu greičiu.
Naujas benzininis variklis
„Megane R.S.“ sumontuotas naujos kartos 1,8 litro tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su turbina, pasiekiantis 280 AG prie 6000 aps./min. ir maksimalų 390 Nm sukimo momentą, esant 2400–4800 aps./min.
Prancūzai tikina, kad šis variklis, lyginant su ankstesnėje versijoje montuotu motoru, yra 8 proc. taupesnis ir pasižymi 11 proc. mažesne anglies dioksido emisija.
Šių metų pabaigoje debiutuos ir dar sportiškesnė „Trophy“ versija, kurios variklio galia sieks 400 AG, o sukimo momentas – 400 Nm.
Dviejų sankabų pavarų dėžė
Nuo šiol naujas modelis komplektuojamas ne tik su mechanine šešių greičių pavarų dėže. Galimas ir dviejų sankabų EDC transmisijos pasirinkimas.
Ši pavarų dėžė buvo specialiai pritaikyta sportiško automobilio variklio sukimo momentui ir aukštiems sūkiams, tai pat parinkti kitokie perdavimų skaičiai, o pavaras galima perjungti prie vairo esančiomis svirtelėmis.
Aktyvavus „Sport“ arba „Race“ režimą, modelyje su EDC pavarų dėže stabdant ir laikant patrauktą į save kairę svirtelę, automatiškai parenkama žemesnė pavara, taip užtikrinant maksimaliai efektyvų įsibėgėjimą išvažiuojant iš posūkio.
Starto kontrolės sistema aktyvuoja sankabą ir turbiną maksimaliai efektyviam pagreitėjimui, o „Sport“ režime traukos kontrolės sistema padeda vairuotojui garantuodama geriausią įmanomą sukibimą ant slidžios kelio dangos.
Sportiško automobilio bruožai
Lyginant su „Megane GT“, šios versijos priekiniai sparnai yra 60 milimetrų, o galiniai – 45 milimetrų platesni, prošvaisa žemesnė 5 milimetrais.
Priekiniame buferyje yra didelės oro paėmimo angos su „Formulė 1“ automobilių priekį primenančiu oro skirstytuvu, radiatorių dengia trimatės korio formos grotelės, o priekiniuose sparnuose esantys ortakiai optimizuoja oro srautą ties ratų arkomis.
Automobilio salone sumontuotos sportinės sėdynės su integruotais galvų atlošais, kurios gali būti aptrauktos „Alcantara“ audiniu, aliuminiu padengti pedalai ir pavarų perjungimo svirtis.
Automobilyje taip pat sumontuota daugiau funkcijų turinti duomenų informacijos sistema „R.S. Monitor“.
Joje realiu laiku pateikiama informacija, gaunama iš daugiau kaip keturiasdešimties automobilyje sumontuotų jutiklių apie automobilio įsibėgėjimą, stabdymą, vairo pasukimo kampą, visų vairuojamų ratų sistemos veikimą, temperatūrą, slėgį ir kitus parametrus.